Nu drar jag igång en ny tävling!
Denna gång gäller det att slå rekordet i Donkey Kong, ett spel som jag personligen har försökt att ta rekord i hur länge som helst utan att ha lyckats...
Tävlingen pågår till och med Söndagen den 15/8!
Det nuvarande rekordet är på 270,000 poäng, och det är SMART CAT som är innehavaren av detta rekord!
Om någon lyckas slå detta rekord, och därmed blir den nya highscore-innehavaren av detta spel, så vinner denna person en sådan här cool t-shirt
:

Vinnaren kan välja på att få sin tröja antingen i storlek Small, Medium, Large eller XLarge!
Regler:
- Spelet får spelas genom NES, Famicom, Virtual Console eller Emulator.
- Inga fusk får användas så som game genie, savestats eller annat trams!
- Spelet skall startas på Game A.
- Endast den personen som har högst poäng när tävlingen avslutas vinner t-shirten!
- Högst poäng vinner.
- Om några som slår rekordet uppnår exakt samma poäng,
så är det den som hann först som vinner tröjan!
- Denna tävling är inte med i NESDB´s tävlingar [UTMANING].
- Bildbevis krävs av vinnaren!

Lycka till!
Denna gång gäller det att slå rekordet i Donkey Kong, ett spel som jag personligen har försökt att ta rekord i hur länge som helst utan att ha lyckats...

Tävlingen pågår till och med Söndagen den 15/8!
Det nuvarande rekordet är på 270,000 poäng, och det är SMART CAT som är innehavaren av detta rekord!
Om någon lyckas slå detta rekord, och därmed blir den nya highscore-innehavaren av detta spel, så vinner denna person en sådan här cool t-shirt

Vinnaren kan välja på att få sin tröja antingen i storlek Small, Medium, Large eller XLarge!
Regler:
- Spelet får spelas genom NES, Famicom, Virtual Console eller Emulator.
- Inga fusk får användas så som game genie, savestats eller annat trams!
- Spelet skall startas på Game A.
- Endast den personen som har högst poäng när tävlingen avslutas vinner t-shirten!
- Högst poäng vinner.
- Om några som slår rekordet uppnår exakt samma poäng,
så är det den som hann först som vinner tröjan!
- Denna tävling är inte med i NESDB´s tävlingar [UTMANING].
- Bildbevis krävs av vinnaren!

Lycka till!