• Har ni handlat med www.gamegirl.se ?

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#287701  by tjompen

Jag satt och bläddrade på Blocket, letar efter en NES som jag ska modda (gärna bara skalet) & lite handkontroller.
Snubblade in på www.gamegirl.se, jag har iofs varit där någongång förut, men inte kikat på priserna.

DAMN! 350:- för en lös Asterix kassett!!! Jag skrev ett gnälligt mail till henne..ockerpriser.
 #287750  by WERY

Butiken har faktiskt nämnts i en tråd men jag tror tråden handlade om något annat från början. Och ja, det är ockerpriser
Last edited by WERY on 18 May 2010, 00:01, edited 1 time in total.
 #287756  by genne

och vad var meningen med det? det är ett fritt land och alla har rätt att ta betalt vad dom vill utan att behöva bli trakasserade av idioter som tycker sig veta bättre.

Är det så svårt att bara låta bli att besöka sidan om de nu är såna överpriser?
 #287763  by WERY

Folk drar sig aldrig för att klaga på spelfyndets ockerpriser så jag kan inte se varför gamegirl eller nån annan sån aktör skulle vara ett undantag. Sen är det ju klart att man är fri att sätta hur höga priser man vill men det reagerar allmänheten på
 #287775  by tjompen

Närå, jag har inget problem med att undvika hennes sidor, som 'idiot' så hittar jag säkert inte ens tillbaka... Men nu ska jag (försöka) hitta sängen...
 #287796  by Early90s

Dom har sitt tillhåll här i Märsta :lol: Varit hemma hos dom (dom har lagret i vardagsrummet), dyrt som fan men fin service och bra garanti. Deras produkter är även jättefina rent utseendemässigt. Och jag är opartisk, jag får ingen del av en eventuell vinst. :-w :lol: Ett par i 25-30 års åldern som håller i företaget, dom har även två-tre barn som springer runt bland alla spel och prylar. Tror jag ska besöka dom snart.

Instagram #sndb.se