Super-Marko wrote:btw e de alltid nåt "slut" på varej spel?På dom flesta spelen

Moderator: Moderatorer
Super-Marko wrote:btw e de alltid nåt "slut" på varej spel?På dom flesta spelen
BelfegorC4 wrote:Men akta dig för /../ Pro-am ...Så det finns inget slut på RC Pro-AM?? :shock: Är det inte bara ta alla NINTENDO-bokstäver med den tredje bilen? (sportbilen) Vad trist i så fall!
Nystroem wrote:Ok, ALLA spel har inte slut kom jag på. T.ex. Duck Tales tror jag inte har något slut. Många spel loopas om och om igen. Men det är bara spel i svarta serien om jag inte minns fel.Tänker du på Duck Hunt? Duck Tales har isåfall en slut
BelfegorC4 wrote:Har inte Pro-Am Racing och Super Off Road någon slut? Glad jag inte har tagit mig tid att vara Pro-Am Racing då hehe. Är ju sjukt svårt att vinna när man kommer långt och när man äntligen skulle klara alla 32 banorna så händer inget? Sitter där i flera veckor, man SKALL klara det, svettar osv. och äntligen klarar det. Klar till att skrika JAAAAAAAAAA, men så börjar bara spelen på nytt, haha då hadde jag varit förbannad.Super-Marko wrote:btw e de alltid nåt "slut" på varej spel?På dom flesta spelenMen akta dig för Duckhunt, Trickshooting, Pro-am, Super off road. Finns ett slut på duckhunt men vem orkar lira alla 100 ronderna
jalla wrote:Felix the Cat är nog det lättaste NES spelet. Förtsa gång jag provade det varvade jag det. Tror också jag hadde typ 15-20 extraliv när jag var klar med spelet hehe.Hehe.. håller med. Precis samma sak hände mig, och då skall ju tilläggas att mina fingrar var rejält ringrostiga efter att ha vilat från NES-kontrollen i nästan ett deccenium.
WERY wrote:Ice Climber och Battle CityHar inte Ice Climber och Battle city en 100 level gräns?
WERY wrote:Det är roligare utan warp. Bara riktiga gamers kör utan warp och dom riktigt bra rensar ut hela kartan i varje värld, dvs jagExakt!
HAr man inte varvat SMB3 utan warp så har man inte varvat SMB3 alls
WERY wrote:Det är roligare utan warp. Bara riktiga gamers kör utan warp och dom riktigt bra rensar ut hela kartan i varje värld, dvs jagJag håller med
HAr man inte varvat SMB3 utan warp så har man inte varvat SMB3 alls