Vet ej. Vill bara veta om de gjorde det eller inte. Jag har dock ganska starka misstankar kring ett par spel. Men egentligen kan de ju tagit in hur mycket som helst, man vet ju aldrig. Vem tog in vad är en ganska stor fråga, vilket lett mig in på att jaga runt bland hyrutgåvor för att försöka hitta någon regelbundenhet i det hela. Det har bara ställt till större oreda 
Så hur besvarar man frågan "vem har importerat detta spel?" om 60-70% av manualerna saknar märkning som anger importör? Jag kan inte påminna mig om att jag någonsin sett något vidare "bevis" för att ESP+A4-spelen är Bergsala-importer exempelvis. Finns det sådant? Om inte, varför verkar det vara ett vedertaget faktum att Bergsala importerat dem?

Så hur besvarar man frågan "vem har importerat detta spel?" om 60-70% av manualerna saknar märkning som anger importör? Jag kan inte påminna mig om att jag någonsin sett något vidare "bevis" för att ESP+A4-spelen är Bergsala-importer exempelvis. Finns det sådant? Om inte, varför verkar det vara ett vedertaget faktum att Bergsala importerat dem?
I'm the taxman