EDIT: Woohoo, då klarade man det. Varade Probotector utan att missa 1 liv

Moderator: Moderatorer
jalla wrote:Nej, det gjorde jag olyckligtvis inte. Men jag spelar snart om det, tror jag.pravda wrote:Senast klarade jag Hammerin' Harry, relativt enkelt och ganska få banor, men mycket underhållning för stunden.Varvade du det 2 gånger efter varandra? Om inte, så måste du göra det för att få det äckta slutet
Super-Marko wrote:är det bara jag som alldrig har varvat ett spel?'
Super-Marko wrote:är det bara jag som alldrig har varvat ett spel?Tror det
Nystroem wrote:För att med några ord sammanfatta serien:
Helt underbarMan tröttnar aldrig. Musiken i Mega Man 2 och 3 är helt otrolig.
BelfegorC4 wrote:Eller det kanske finns någon mer här på forumet. Tänkte på Bono Jr.Hehe.. jo vi har ju Kreese, Lilja och Haglund Jr. och de har ju knappast inte klarat något spel ännu. Till deras försvar ska väl sägas att ingen av oss andra heller hade gjort det när vi var i den åldern..
Bonomaul wrote:...Lilja och Haglund Jr. och de har ju knappast inte klarat något spel ännu...Haglund!? Det är ju min fru! :shock:
Super-Marko wrote:Nu har det börjat ta slut med allt plugg i skolan.Ett råd från en erfaren spelare o samlare som vart med länge. Använd inte fusk för det gör bara att spelet blir tråkigt. Man tröttnar direkt på det
så nu ska jag passa på o vila ut med lite nes spelade de kommande månaderna, ska då vara super aktiv på denna tråd för att rädda stockholms ryckte! hehe
.. vad är select tricket på mega man?
funtar på att börja med att varva mega man spelen. jag gillar dem och de verkar ite ta allt ör lång tid att spela
WERY wrote:Ett råd från en erfaren spelare o samlare som vart med länge. Använd inte fusk för det gör bara att spelet blir tråkigt. Man tröttnar direkt på detÄr inte du tonåring? =P (erfaren) xD
Super-Marko wrote:fattar fortfarnad einte hur man gör tricket ..Dom visar det här (rundt 1:30):