• Sambeställning från www.retrousb.com

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#267985  by davidkmn

Hej!

Ska beställa ett par grejer från http://www.retrousb.com/ (igen), så jag tänkte höra om någon här är intresserad av något, så kan jag göra en sambeställning och splitta frakt och ev. tullavgift.

Beställning
MXS - 1 NES USB Adapter, 1 NES Clear Case, 1 NES Red Case

Beställer allt 1 Maj så vi hinner få ihop ett gäng. Om du står på listan ovan och inte vill beställa måste du kontakta mig!
Last edited by davidkmn on 05 Apr 2010, 14:13, edited 5 times in total.
 #267989  by Leopardkungens

Jag är med när BattleKid kommer igen med manual men nu så finns det inte så mycket intressant, möjligtvis en sån där sats som man gör om handkontrollerna till USB men det är nog inte värt att beställa för en sån.
 #267994  by Pinge

jag kan sälja min usb till snes adapter om ngn e sugen :)
 #268009  by Chefren

Jag kan eventuellt tänka mig att va med på en snes powerpak! När ska detta göras?
 #268136  by davidkmn

Leopardkungens wrote:Jag är med när BattleKid kommer igen med manual men nu så finns det inte så mycket intressant, möjligtvis en sån där sats som man gör om handkontrollerna till USB men det är nog inte värt att beställa för en sån.
Återkom om du ändrar dig ;)
 #268232  by MXS

Pinge: är det en SNES USB adapter du har?
Jag är intresserad isf.

Maggot: Jag kan tänka mig följande..

1 x USB NES RetroPort ($19)
1 x NES Clear Case ($4)
1 x NES Red Case ($4)
 #271347  by smid

Jag beställde en NES och en SNES Powerpak. Funkar okej men dock inget jag använder speciellt ofta. Ska tänka över om jag istället kanske ska lägga ut det till försäljning här.
 #271430  by Chefren

Smid: hör av dig om du vill sälja snes powerpak!

Instagram #sndb.se