Jag förstår nog inte din fråga riktigt... Jag försöker igen...
Smart Cat wrote:Nja, jag låser upp för jag har en följdfråga till Kreese:
Följde det med flera olika etiketter när du köpte spelet?
Spännande då kan man ju se vilka spel som har varit med på disken.
Fö så saknar ju Segis en etikett till sitt Zelda 1, har du en i reserv?
Det var ett komplett spel, i förpackningen låg en extra etikett till disken. Har för mig att det var till två av spelen jag råkade ut för detta. Spelen köptes in via Yahoo Japan, begagnade.
Det jag har hört om t.ex. Super Mario Bros. 2 lost levels. Är att det ryms på en sida... Den ena sidan är alltså tom från början och folk tankade då på ett annat spel på den tomma sidan i diskwriter automaterna:

Antagligen fick man en etikett när man gjorde detta...
Men att jag skrev det andra svaret var för att berätta att det antagligen måste cirkulerat reservetiketter, precis som det gjort här. (Jag har sett t.ex. GB-etiketter på Tradera, oklistrade på ark).
http://famicomworld.com/system/fds/
Another awesome feature provided by the use of disks was that they could be easily rewritten with new and different games. Nintendo placed Disk Writer machines in stores around Japan. Gamers would push a blank disk, or disk with a blank Side B, into the machine and write one of nine available games from any particular Disk Writer onto the disk. Over 100 of the games licensed for the Disk System were, at one time or another, available in Disk Writers.
Står iofs inget om etiketterna här...
segis: Är det en Pro Wrestling etikett på din SMB2 disk?
I sådana fall borde den ju följt när man tankade på spelet i Disk Writern. Jag tror knappast någon tagit och pillat bort den från en orginaldisk och satt den på SMB2 disken. Aja. Nu vet jag inte mycket mer om detta i alla fall!