• Fråga rörande några Nes spel

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#236409  by Fesken83

Jag tänkte att jag vänder mig till experterna, då jag har en liten undran om några spel jag har hemma. De ligger på Tradera nu: http://www.tradera.com/category/categor ... nr=2335440
Det är de 8 sista jag tänker på, vet inte så mycket om de. Kan någon berätta vad det är för några, piratkopior, japanska osv? Kanske borde kollat det innan jag lade ut de, men de låg och tog plats här hemma=) Tacksam för svar på detta.
 #236413  by WERY

Ajajaj det är en del piratkopior du har där nere. Det kan vara asian version tror jag på de du har, kollade inte så petnoga men det såg ut så. Tänk bara på att tradera kan plocka ner auktionerna då det rör sig om pirater så om dom åker ner så vet du varför
 #236416  by Pinge

wery: asian version ser ut precis som våra spel... typ..
Image
 #236423  by Pinge

nej, är vanliga pirater! :)
 #236425  by Ufouria

Undrar vad det är för spel på dem. Det brukar väl inte var spelet som är på etiketten?

(flyttade denna tråd till Allmänt)
 #236429  by Fesken83

Jo kom nog i lite fel tråd där, tack. Har testat några av de, och fått upp en snabb flimmerbild. Det jag kunde utläsa var iaf smb 2 o 3. Fast det stod 5 på tvåan hehe, som det såg ut iaf. Men ridåerna på 3an var där iaf, så det är väl någon variant av de. Kanske borde moddat en enhet och testat de, och sett vad det var för något.
 #236445  by WERY

Pinge80: Tänkte på piratkassetterna i Asian Version, inte dom licensierade verrorna :yes:

Provspelade en sån kassett för längesedan och den var märkt asian version och såg ut typ som dom i auktionerna
 #239066  by Sweeko

Tog tradera bort dina annonser med pirat spelen eller?
Nyfiken för jag fick tag på två vita kasetter med pinball och tennis idag som är pirat.
/Micke
 #240983  by Fesken83

Det dyraste gick för 130 om jag inte minns fel, och billigaste för 65-70. Tror de inbringade ca 700 kr allt som allt, för 8 spel.

Instagram #sndb.se