• Nintendo kabinett

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#8621  by jalla

Oj.. den var rätt fet :) Arg, NES Advantage, är jag den enda som hatar dom? Kunne inte tänka mig att spela NES spel med en arkadsticka :)

#8622  by Lakanman

jalla wrote:Oj.. den var rätt fet :) Arg, NES Advantage, är jag den enda som hatar dom? Kunne inte tänka mig att spela NES spel med en arkadsticka :)
Jag hatar dom med. Har en i gaderoben men orkar inte sälja den för den är för jobbig att packa och skicka och man får lite för den.

#8625  by Kreese

Ja NES Advantage köper man inte för att spela med... Ändå så har jag faktiskt en ny i box och en just för att spela med. :)

Däremot så har jag köpt en riktig arkad spak + fyra knappar. Och med dessa tänker jag bygga en riktig arkadjoystick! Jag tänkte att det borde gå att slakta en NES-pad och sedan bygga en egen... Typ nått sånt här:
http://syste.ms/joystick/

#8632  by Riwallen

Fan vad asschysst en jättebra idè till mitt vindsbygge

#8639  by Bonomaul

Riwallen wrote:Fan vad asschysst en jättebra idè till mitt vindsbygge
Händer det nåt på den fronten då?
 #229891  by Lakanman

haha det är konstigt. Satt och googla runt och hitta en sida om ett NES kabinett och tänkte.. Oj oj detta måste jag ju posta på nesdb. Fast det är lika bra att söka så jag inte dubbelpostar. Så har jag själv gjort en tråd om detta en gång i tiden. Minnet är bra ibland =). Men nu är det massor nya medlemmar som inte sett denna tråd så jag gör en bump deluxe =)
 #229905  by FerretX

Den va riktigt cool... kanske skulle vara en projekt för framtiden då man har mer plats hemma..
 #229907  by Wezper

star wars figurerna passade inte riktigt in :DOG

men för övrigt såg den trevlig ut :)
 #229939  by Smart Cat

Lakanman wrote:Fast det är lika bra att söka så jag inte dubbelpostar.
:good:
Kul läsning.
 #229968  by WERY

Mm en gammal klassisk tråd. Har tänkt på den då och då på sistone men jag får en känsla av att det fattas inlägg i tråden. Kan dessa ha försvunnit vid nån uppdatering eller så? Sidan var ju oxå nere ett tag när en betalning var försenad eller när en server krånglade
 #230676  by OldSchoolPlayer

Men jösses, snacka om att förstöra något så underbart vackert genom att sätta Star Wars gubbar högst upp på den 8)
 #230768  by Pinge

hade varit ännu värre med star trek gubbar! :DOG

Instagram #sndb.se