Moderator: Moderatorer
Odium wrote:Men jag vet inte vad som är värst, ett spel som är tok svårt eller ett som man klarar 2 timmar efter man köpt detChip 'N Dale är oxå ett toklätt spel med superkort speltid. Tänk om man fått det spelet i julklapp som barn. Inte så kul även om det är ett skojigt spel....Var många jular man fick ett nytt Nintendo spel av morsan och farsan sedan 2 timmar hade man redan klarat spelet, tex Probotector, Roller games, absolut inga dåliga spel men på tok för lätta
Nathalie wrote:Hm svår fråga, av dom spel jag har i min samling är Alfred Chicken, Digger och Bigfoot tre av dom spel jag aldrig riktigt kommit överens med. Sen är ju Adventures Of Bayou Billy en klass för sig.. dvs en svår klass..BIGFOOT är ett RIKTIGT jävla skitspel skall jag tala om! man blir rent av förbannad av att spela det. sämre kontroll kan inte finnas!?Finns säkert fler spel som är mer givna än dom jag nämnde, men jag lämnar det så
Filurkatten wrote:De spelen ni nämner nuLyckades bara ta mig till tredje banan..
Defender Of The Crown
Silent Service
Xevious
är ju roliga spel.
Jag säger som jag alltid sagt, Dragons Lair.
Är det ett spel liksom? Har någon NÅGONSING kommit förbi andra rummet?
instinqt wrote:Någon som kan förklara vad som gör Bubble Bobble bra...?Musiken, 2 player, söta drakar, godis och frukt som belöning. många banor. Ska jag fortsätta?