• NESdb julklappsbytestråd (anmäl dig senast 11 dec)

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#224642  by tjibynn

detta paket anlände från tawny idag..

Image
 #224805  by nissling

Idag kom mitt paket från MXS, är riktigt nyfiken på vad det innehåller. :)
 #224875  by Chefren

Var hemma en sväng hos morsan (där min adress är men där jag knappt är nuförtin) och där låg ett fint inslaget paket och väntade! :yes:

Handen på hjärtat, hur många har öppnat sina paket? :DOG

Ps. Jag har inte!
 #224893  by tjibynn

inte jag oxå...men e sugen...
 #224909  by DavidBluBB

Jag har inte öppnat det ännu, men det suger i tarmen!

För att vara ärlig har jag pillat på det många gånger och varit mycket när att öppna det. Men den som väntar på något gott.. \:D/
 #224918  by Rubbade Runar

Hann åka hem på jullov innan mitt paket kom, men det kom igår så tjejen har hämtat det så får vänta till nyår innan jag kan öppna det! :$

Nåt att se fram emot iaf :)

Snutteliten har ditt paket kommit än?
 #224935  by Kreese

Lakanman wrote:Finns risk för någon på vägen norpar paketet när ni sätter på Nintendo loggor :(
Det vore jävligt moget... Jävligt klantigt av mig... :evil:

MXS säg att du har fått det!!!
 #224948  by nissling

Det är knappast Kresse's fel ifall nån på posten eller någon brevlåderotare snott paketet för att det är en Nintendo-logga på paketet. Hur som helst borde det dyka upp när som.

Jag har inte öppnat mitt paket, var lite halvnära imorse men valde att vänta. :)
 #224959  by tjibynn

jag slog in mitt paket som en vanlig klapp....men levererade det i en större "vanlig" kartong....
 #225012  by xorox_88

najs att det kom fram chefren :P

jag har inte öppnat mitt än :P lillsyrran frågade varför jag inte hade öppnat det än men sa till hon att man ska ju vänta till jul eftersom det är en julklapp :) då tyckte hon att det är ju ingen som vet om du har öppnat det, fast det skulle ju inte vara nå roligt sa jag då hehe :P
 #225115  by MXS

Kreese wrote:
Lakanman wrote:Finns risk för någon på vägen norpar paketet när ni sätter på Nintendo loggor :(
Det vore jävligt moget... Jävligt klantigt av mig... :evil:

MXS säg att du har fått det!!!
Nope inget har dykt upp ännu..
 #225362  by Snutteliten

Rubbade Runar wrote:Snutteliten har ditt paket kommit än?

Oj, helt virrig glömt att säg den kommi ju. Kom förra veckan. Tackar så hemskt mkt. Ska bli spännande att få se vad det é. :good:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Instagram #sndb.se