• Nintendo Videospelklubb-tråden

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#149824  by Vampire

Gixen: Nu läste du lite fel va? Luzur menar nog vad Gud tänker om dig när du sitter och rycker i lianen där i din ensamhet
 #149828  by Gixen

Han tycker såklart om mig eftersom jag uppskattar Hans skapelser :yes:
 #185291  by Vigdul

Varför har den här tråden dött? Intresset utdött eller?

Uppmaning till smartcat: Kan du inte scanna in dina tidiga medlemsbrev + förbokningsbladet till zelda II m.m. Vore väldigt uppskattat :)
 #204883  by Vigdul

Min produktionskatalog-samling, so far... (är fortfarande ute efter den från 87, den från 94 är jag inte så säker på att jag vill ha då den även täcker snes och gameboy).

Image
 #204913  by Pinge

Snyggt!
Vigdul wrote:den från 94 är jag inte så säker på att jag vill ha då den även täcker snes och gameboy)
Då borde ju ta bort 1992 också isåfall! ;)
 #204922  by Vigdul

Jag nästan visste att du skulle svara precis dom du gjorde pinge. ;) Skillnaden är att det är en snes-konsol och en gameboy på framsidan av 94:an... gameboy delen i 92:an kan man alltid inte låtsas om, då den inte syns om man inte vänder på katalogen...

By the way. Kante du lägga upp en bild på katalaogen från 1987?
 #204930  by Pinge

har ju tyvärr ingen fungerande kamera, men kanske orkar åk och köpa en imorgon, för din skull ;)

Har ju lite annat jag kan ta bild på också... 8-[

I värsta fall får du hålla dig till ngn av boysen kan fota/filma nästa helg!
 #204963  by Pinge

jepp. när jag väl orkar ta tag i det så kommer väl det mesta fotas!
 #205074  by Smart Cat

pinge80 wrote:
Vigdul wrote:den från 94 är jag inte så säker på att jag vill ha då den även täcker snes och gameboy)
Då borde ju ta bort 1992 också isåfall! ;)
Fast den från 92 innehåller ju lite mer information än den från 94 som bara heter hot news och inte är så mycket att hänga i julgranen. Det är ju bara ett uppslag där NES slåss om utrymmet med SNES och GB

Snyggt Vigdul. Det tar sig.
 #205080  by Smart Cat

:koopa:

Den där när SNES skulle introduceras i Sverige?
Jag har två, du kan få byta till dig den mot ett MM5.
 #205122  by Pinge

Vigdul: jag har nog också den Snes i dubblett, samt en del gameboy i dubblett (den som ser ut som en gameboy och den med piloten)!
 #205123  by Pinge

Vigdul: jag har nog också den Snes i dubblett, samt en del gameboy i dubblett (den som ser ut som en gameboy och den med piloten)!
 #205160  by Pinge

ska kolla vad jag har dubbletter av och sen kanske orka sälja/byta bort ngt! :)
 #205513  by Vigdul

Nä, men du har tidiga medlemsbrev etc. Varför kan du inte scanna in dom och lägga upp här? Jag har frågat en gång tidigare men då nonchade du mig. Kom igen nu! :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Instagram #sndb.se