• USA / Japan lir jag måste testa när jag får min powerpak?

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#199867  by Lakanman

Jag vet att det ska finnas en tråd angående NTSC lir som man måste pröva på. Men vet inte vad jag ska söka på för att hitta den. NTSC går ju inte ;). Så.. vad måste man pröva?

Detta måste ju prövas enbart för den extremt bra musiken:

http://www.youtube.com/watch?v=jqRLHWihflk

sen är jag lite sugen på hockeyspelet i samma stil som World Cup.
 #199908  by Chefren

Tro mig, det är skoj när du väl sitter med powerpaken i handen! Du kommer onanera med andra, jag lovar dig! :yes:
 #200257  by s_o_n_y

Jäklar...

då blire alltså japansk version.

Och när vi ändå sitter å pratar över detta. Finns det fler sådana spel än ovan nämda med dessa roliga figurer ?

edit: Hittade spelet på Engelska på youtube (sitter på jobbet så ja kan inte länka) är det bara en mod som gjorts om på rom ?
 #200262  by Lakanman

Går att köpa för 25$ plus att du får donera en cart på http://nesreproductions.com/

Ice Ice Hockey Challenge (Released in Japan / Fan Translated to English)

Image
Image Image Image Image

This game requires one of the following donor games. You must send this game to us in order to get a reproduction of it.

Bill Elliot Nascar
Bo Jackson Baseball
Bugs bunny birthday blowout
Dracula (imagesoft)
felix the cat
gauntlet 2
home alone
image fight
jurassic park
kid klown
king quest 5
MC Kids
Roundball
Silver Surfer
Star Wars
Super Mario Bros 2
Super Mario Bros 3
Tetris 2
Tiny Toon workshop
where in time is carmen
where's waldo
 #200305  by Stonkish

Den där Powerpak.en ser sjysst ut. Kanske nått man borde skaffa bara för nöjes skull om man vill lira lite spel man inte har eller inte vill använda pga samlarvärde. :good:
 #200308  by Stonkish

Phredreeke wrote:Megaman 6? (kanske mistar mej, men femman var väl den sista som släpptes i europa)
Synd att dom inte släppte Mega Man 6 i Europa. Tycker egentligen bara om dom 5 första liren ändå. 1-3 rockar röv och 4-5 går an att spela. Tycker fortfarande 1.an är frustrerande svårt. Bra mycket svårare än uppföljarna.

Instagram #sndb.se