• ÅRETS FYND REDAN!?!?!?! 2. Mr Gimmick prototyp.

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#39201  by blaobear

sälj till mig... sälj... 8)
 #199495  by jalla

rogerxy wrote:Jag vet att blaobear hade den & sedan sålde den vidare i slutet av förra året
Lite off-topic, men vad hände med blaobear? Jag har inte sätt honnom på NESdb på länge. Sålde han hela sin samling?
 #199565  by jalla

Omega Supreme: Ah ok, varför blev dom angra på honnom? När du nämner det, så kommer jag ihåg att han hadde en försäljingstråd, och folk väntade på bilder, men han svarade aldrig, och jag kan inte komma ihåg om han ens svarade på frågorna heller, så kanske han hadde quittat NESdb? Men jag vet tyvärr inte :\
 #199577  by jalla

Tawny: Ah ok, tack för linken! :) Jag har läst lite genom tråden nu, och det ser ut som att folk inte fick spelen då Blaobear hadde någon in-real-life problemer och att det tog tid för dom hörde nått ifrån honnom, så dom blev angra. Men det ser ut som att alla fick tillbacka pengarna till slut isåfall och att allt löste sig, bra det isåfall :) Jag håppas vi får se Blaobear på forumet igen nån gong i framtiden.

Det var nog inte den här försäljingstråden som jag tänkte på förresten. Den försäljingstråden som jag tänkte på hadde också NES spel i sig. Och i eftertanke, det är kanske möjligt att han postade bilder av spelen endå, men jag kommer tyvärr inte helt ihåg just nu :\

Instagram #sndb.se