• Spy Vs Spy 2: The Island Caper

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#193228  by rogerxy

Om någon är intresserad så har "coinheaven" börjat trycka upp spelet "Spy Vs Spy 2: The Island Caper" som givetvis är en uppföljare till "Spy vs Spy" som aldrig släpptes utanför Japan. Men nu kommer han att trycka upp 250 ex & inte mer. Finns för 60$ fraktat (typ 400 spänn) på hans hemsida där han även säljer massvis med olicensierade, homebrews, hacks & annat till NES (jag är sugen på en beställning nån gång för det verkade vara en hel del godis där).

Jag har f.ö. precis beställt 92/250. Finns bara 3 ex kvar under 100 nu. (tråd finns på nintendoage också)

http://www.thenesdump.com/New%20Website ... 0spy2.html

Image
Image
 #193234  by Pinge

Jag kan köpa det åt dig om du pröjsar! :yes:
 #193269  by Henka

är den regionsfri eller krävs en ntsc låda för att spela?
 #193332  by Tawny

rogerxy wrote:För över 420 spänn till samma konto som för retromäss-pengarna då & hojta när du gjort det... PM:a också adress du vill ha den skickad till
hojt
 #193375  by rogerxy

Gsmhacker wrote:Jag är på , kontonummer ?
Swedbank
82347
437055817

Ska fixa det idag Tawny...
En sak till er båda... som jag fattade det så var det bara de hundra första boxarna som var färdigtryckta & av dessa finns just nu bara 3 stycken kvar. Så ifall dessa hinner bli sålda så kan det hända att ni isåfall får vänta tills de övriga 150 boxarna är tryckta, har ingen aning om hur lång tid det tar isåfall.
 #195377  by Tawny

adressen på paketet?
tror du verkligen jag ger ut min riktiga? :roll:

den går till spaceman, alla jag köper av får skriva tawny c/o blabla på paketen
har jag aldrig handlat av dig?
 #198836  by Gsmhacker

kom idag fraktsedeln va ifylld 1 october så 6 dagar tog frakten gåva värde 10$

kartongen va ju bra , men riktigt dåligt med embalage "pizza reklamblad" så spelen har inte legat stilla :s

va era spel inplastade ?

betalade 20$ i frakt på kartongen står det 14.20$ (kartongen va beggad andra lappar satt på )

Instagram #sndb.se