pinge80 wrote:jao, men då hade man mer tid och tålamod, och inte lika många spel!...och då ingen gjorde kartorna åt en, så fick man göra de själv

Allt är skit utom piss!
Moderator: Moderatorer
pinge80 wrote:jao, men då hade man mer tid och tålamod, och inte lika många spel!...och då ingen gjorde kartorna åt en, så fick man göra de själv
cartman wrote:Ikari Warriors har väl aldrig klarats ut utan fusk?är du säker på det för om ja inte missminner mig hade ja en polare som hade det när ja var liten och ja har för mig han klarade det utan fusk men det var ju o andra sidan 19-20 år sen eller nått sånt och minnet är inte alltid vad det borde vara
genne wrote:Har då aldrig sett någon lyckas eller hört talas om det. På youtube finns det ingen video heller där någon lyckas, vilket det gör på typ alla andra spelcartman wrote:Ikari Warriors har väl aldrig klarats ut utan fusk?är du säker på det för om ja inte missminner mig hade ja en polare som hade det när ja var liten och ja har för mig han klarade det utan fusk men det var ju o andra sidan 19-20 år sen eller nått sånt och minnet är inte alltid vad det borde vara
Andreas No 1 wrote:1. Dragon´s LairJag och mina kompisar brukar skämta om Dragon's Lair och fråga om man kommit in i borgen ännu? Helt klart ett av de sämsta spelen som gjorts...Frågan är vad programmerarna egentligen tänkte på?
2. Ikari Warriors
3. Trojan
4. Ghost N´Goblins
5. Cobra Triangle
Tyvärr är ju Dragon´s Lair både det svåraste och sämsta spelet till Nes. Mycket beror ju dock på svårighetsgraden