• power glove.

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#158536  by tb_trashman

ok, inte så smidig kke...
Last edited by nes_nerd_no_1 on 08 Jul 2009, 20:06, edited 1 time in total. Reason: Quote (du behöver inte citera om du ska svara på det senaste inlägget)
 #165143  by Pinge

det funkar att ha på sig powergloven och hålla i zappern! :)
 #166283  by Wompa

Powergloven är ju bara så cool! Man behöver inte ha ett spel att använda skiten till! Bara kunna slå folk med den :DOG
 #166286  by Wompa

Precis rätt tankar! Fasiken att det inte finns en för vänsterhänta också så man kunde se lite råare ut! Då är man nog redo för en krogrunda!

Image
 #166290  by nissling

Jag har en och har max spelat i två timmar. Cool att kolla på men kass att spela med. Dock värt att tillägga att i AVGNs recension hade han i fel kod när han körde Super Mario Bros.
 #166294  by Wompa

Kan ju vara därför den inte fungerade :roll:
 #169162  by nes_nerd_no_1

Ett äkta svar:

INTE ETT SKIT! Möjligen till Punch Out!, men då krävs att du övar i ett par månader först, sen kan den fungera hyfsat (men inte mer) ;)
 #169436  by nissling

Du kommer inte vilja använda den när du fått tag på den, jag har i princip inte använt min sedan jag införskaffade den (24 maj, 2008). Visst att det är en samlarpryl, men jag tycker att man hellre borde spendera pengarna på en Konami Laserscope eller något som fungerar bättre än en sådan vante. Jag som t.o.m. haft två, dock ena japansk och den tog NNN1 hand om. Jag har kvar min amerikanska.
 #172039  by Cleareyes

Tänk om Michael Jackson hade haft en Powerglove på handen istället för den vita handsken... 8-[

Instagram #sndb.se