• När spelar ni

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#156906  by yip_man

Enkel fråga när spelar ni?
På kvällen, dagen?
Hur gör ni som har barn,fru ,sambo?

Själv hinner jag oftast bara på kvällarna eller när lillan sover. Mitt på dagen behöver oftast annat göras dock. På kvällarna är jag oftast för trött + att jag tränar 3-4gånger i veckan på kvällarna. Jag skulle villja spela mer helt klart iaf.
 #156909  by rogerxy

Mestadels lediga dagar. Jobbar på vardagarna & är antingen hemma sent och/eller är trött när jag kommer hem så blir inte så mycket på jobbdagarna
 #156910  by Ufouria

På helgerna och kvällarna men jag spelar sällan väldigt sent. Är oftast för trött för att spela då.
 #156917  by Snutteliten

Lediga dagar/nätter oftast. Beror på hur mkt man fastnar i spelet. Som nu i helgen blev det 41,5h på 3 dagar.
 #156921  by Early90s

Snutteliten wrote: Som nu i helgen blev det 41,5h på 3 dagar.
Damn girl :o Så mycket spelar jag inte ens på en månad.
 #156929  by Pinge

jag spelar på kvällar, oftast efter jobbet innan frugan kommit hem! men ofta även efter att hon kommit hem och hon ser ngt på teve som jag inte vill se!
Sen helgerna då givetvis, men totalt blir det nog inte mycket mer än 10 timmar i veckan!
 #156932  by Snutteliten

:$ Ja, jag vet det blev liiite för mkt i helgen. Fastna totalt i Zelda TP.
 #156937  by Snutteliten

Hade ju gått i ett par veckor o längtat efter ett Zelda spel. Rätt som det var satt jag på Tradden o hitta en relativt billig TP o slog till direkt. Sen när det väl vart hemma så hade jag int tid o spela på hela veckan sen äntligen blev det fredag o inget planerat. Livsfarligt.
 #156942  by Pinge

jag anser att fullpris är billigt för ett spel som TLOZTP
 #156952  by Snutteliten

Iofs men kan man få ner priset så tackar man int direkt nej. Går ju nåt ex titt som tätt billigare än nypris på Tradden. O nu hade jag tur att det kom som det gjorde annars skulle jag nog köpt det nytt.
 #156956  by Pinge

du kunde ju annonserat här så kanske jag hade sålt mitt till dig! 8-[
 #156959  by Snutteliten

Ja, vad dumt det kunde jag ju gjort. Tänkte int på dte.
 #156965  by nes_nerd_no_1

Jag spelar när jag känner för det & har tid, vilket brukar bli c:a 1-5 timmar per vecka.
 #156969  by Snutteliten

Bortsett från när du tofflar då??? :DOG
 #156973  by nes_nerd_no_1

Snutteliten wrote:Bortsett från när du tofflar då??? :DOG
Nej då! För då händer det att jag spelar Dr Mario faktiskt! :D
 #156977  by Snutteliten

:good:
 #156986  by Pinge

belfe: då köpte jag TP ett par veckor innan dig! 8)
 #157255  by Wezper

när jag har tid. ofast kvällar o nätter
 #157318  by Shigeru

Jag spelar när mina inre röster säger till mig att jag måste
 #158548  by Lakanman

Väldigt lite. När polaren kommer över. Jag är internet skadad. Jag måste ha onlinespel för att inte få en ensamhetskänsla.
 #158733  by trettioårskrisen

När jag vill koppla bort hjärnan från vardagsbekymmer
och ta det lugnt en stund. Annars är riktigt tidiga
morgnar bästa tiden att spela på. Som en bra start
på dagen.
 #159259  by Wezper

Lakanman wrote:Väldigt lite. När polaren kommer över. Jag är internet skadad. Jag måste ha onlinespel för att inte få en ensamhetskänsla.
Samma sak här. föredrar online lir.Sen är det alltid roligt att äga polarna :)
 #159726  by Smygarn

1-2 timmar i veckan blir det nog. Fast det är klart, ibland kan jag komma i perioder då det inte spelas alls på flera månader
 #160002  by xorox_88

ska jag vara helt ärlig så spelar jag nästan aldrig nes spelar högts några gånger om året, fast vore kanske annat om man hade några bra spel som man gillar

Instagram #sndb.se