är det nån som skrivit nåt sånt?
vi tänkte host:a såna grejer, skrivna av medlemmar enkom alltså
jag har skrivit en till zelda 2 som kommer läggas upp så fort jag har orkat kolla igenom den och justera texten
videoguider är också ok.. lägg upp de på google video.. hojta till om ni inte fattar hur man gör
just nu laddar jag upp en videoguide till zelda 2
och när den är klar kommer jag lägga upp en till shadowgate.
länkar till såna grejer kommer läggas på spelets sida i databasen (så länge) men förhoppningsvis kommer det bli lite mer organiserat när den nya sidan är klar
och guider är ju allmänt inte särskilt eftertraktat, det finns ju gamefaqs, men om nån medlem har skrivit en guide vore det roligt att ha med den i databasen
och om gamefaqs inte tar med din guide så host:ar vi den gärna 
(om den är någorlunda bra alltså)
vi tänkte host:a såna grejer, skrivna av medlemmar enkom alltså

jag har skrivit en till zelda 2 som kommer läggas upp så fort jag har orkat kolla igenom den och justera texten

videoguider är också ok.. lägg upp de på google video.. hojta till om ni inte fattar hur man gör

just nu laddar jag upp en videoguide till zelda 2

och när den är klar kommer jag lägga upp en till shadowgate.
länkar till såna grejer kommer läggas på spelets sida i databasen (så länge) men förhoppningsvis kommer det bli lite mer organiserat när den nya sidan är klar

och guider är ju allmänt inte särskilt eftertraktat, det finns ju gamefaqs, men om nån medlem har skrivit en guide vore det roligt att ha med den i databasen

(om den är någorlunda bra alltså)

INGA spel på tradera: http://www.tradera.com/auktioner/Tawny" onclick="window.open(this.href);return false;