• Mr Gimmick på tradera

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#133231  by Tawny

GamerN01 wrote:Jag lär ju inte se det mer i det skicket iaf?
det skicket? det var ju inte så fint.. såg ut som flärparna skulle rtilla loss när som helst :)

pinge: ja det var troliga alternativ :) (på riktigt alltså)
 #133245  by Pinge

jo men så e det fan... om jag t.ex vinner ett komplett robocop i fint skick för 350:- (detta är ett exempel, jag har inget fint robocop) och det dyker upp ett veckan efter i samma skick och det är några timmar kvar och budet e på 100:-......då bjuder jag nog i 95% av fallen 150 lr 200....för att få ett bättre snittpris på mina...
sen att jag e dum i huvudet o inte säljer eller säljer bort biligt till "vänner" e ju en annan sak!

oj vad det tog tid att skriva detta... godnatt
 #133274  by Ufouria

Tawny wrote:
GamerN01 wrote:Jag lär ju inte se det mer i det skicket iaf?
det skicket? det var ju inte så fint.. såg ut som flärparna skulle rtilla loss när som helst :)
Ja det var inte alls så fint som det kanske ser ut. Klämskador på båda långsidorna och en reva vid den ena flärpen, det är därför den hänger på sniskan.
 #138027  by Ufouria

Fortfarande ingen som vill köpa hans Gimmick. Mitt blev sålt för 1100:- och då låg hans exemplar ute för 900 kr.
Så nu har jag inget spelexemplar längre. Kommer kanske inte spela det något mer ivf..
 #138042  by Pinge

han förtjänar inte att få en enda krona för sitt gimmick!

Ha förtjänar ngt helt annat :yes:
 #138045  by luukas_74

pinge80 wrote:han förtjänar inte att få en enda krona för sitt gimmick!

Ha förtjänar ngt helt annat :yes:

varför inte pinge?... :-k :-w :-w
 #138051  by luukas_74

jo,det va nog nåt sådant.....ger personligen inte heller några poäng till denna försäljare..... [-X
 #138098  by Pinge

efter alla påtryckningar så kom spelen hem till min polare... typ en månad efter första påpekandet, men svenne fick neg. omdöme och svarade med ett hämdomdöme!

Han e bra så långt ifrån smooth & serviceminded man kan komma...
han e IMO helt jävla dum i huvudet!!
 #138121  by luukas_74

Tawny wrote:jaså? varför?

köpte 2 spel av han för ett bra tag sedan (innan jag visste vem han är)....dom kom ju tillslut men det tog väääldigt lång tid.
 #138685  by Tawny

donsvenne får verkligen inga bud.. det är nog fler här inne och lurkar än man tror...

edit: OMG kolla donsvennes omdöme
ImageEn som fördriver tiden med att bjuda här på Tradera, men inte fullfölja köpet!!!
79827462
Kommentar: Haha, men ni skickade varan gratis=)
 #138735  by Ufouria

Jag vann ett spel på eBay för ett tag sedan. Säljaren ville ha 20 euro i frakt för en kassett. Sa att det gick att skicka spelet betydligt billigare än så och föreslog ett billigare fraktalternativ. Får inget svar så jag väntar några dagar. Då dyker spelet upp i brevlådan utan att jag har betalat det. På kuvertet står det 4 euro så jag betalar priset för spelet + 5 euro i frakt (spelet var skickat inlindat i papper och en kartongbit så emballaget var gratis annars hade jag lagt till lite mer).
 #138740  by Ufouria

Ja självklart men det är första gången jag varit med om att få varan innan jag betalat.
 #138744  by Tawny

jaha :)
jag fick ett förra veckan, och eftersom man är ovan tog det flera dar innan det slog mig "men har jag verkligen betalt detta?"
så jag mailade han och frågade om kontonummer (för han hade inte mailat), och då visade det sig att hans första mail med kontonummer kommit bort i nåt spamfilter..
 #138748  by Ufouria

Kom på att retrosuper skickar ut grejerna innan man betalar men det är ju lite annorlunda i det fallet.
 #138756  by Smygarn

Det händer att jag också skickar grejer innan betalningen anlänt. Men det enbart till personer jag har gjort många affärer med tidigare eller som är mycket aktiva på nesdb :good:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Instagram #sndb.se