Hej alla glada! mitt första inlägg på denna underbara sida. Har ganska nygligen börjat köpa tillbaka mina gamla barndoms favorit spel igen. Nu till problemet, jag har en samsung hdtv,tror modellen är en m86 och så har jag kopplat in snes och nes i den men bilden hoppar tills jag gör en ny sökning. Sen så fort jag tycker reset,byter spel eller stänger av tv och sen sätter igångo och spelar igen som hoppar fanstyget igen.
Har testat att koppla som vanligt med den där rf kabeln sen har jag testat att köra med en vanlig gul videosladd från nes till tvn och testat att använda videon som en förstärkare men alltid samma problem tills jag söker efter kanalen igen. N64,Dreamcasten och Psone funkar perfa iaf
Har sökt runt lite men inte hittat så mycket så man undrar ju om samsung har grova problem eller om det är jag som inte kan. Vet inte om jag lägger denna i rätt forumsdel nu dock
Mvh The biggest geek in the world Kim
Har testat att koppla som vanligt med den där rf kabeln sen har jag testat att köra med en vanlig gul videosladd från nes till tvn och testat att använda videon som en förstärkare men alltid samma problem tills jag söker efter kanalen igen. N64,Dreamcasten och Psone funkar perfa iaf
Har sökt runt lite men inte hittat så mycket så man undrar ju om samsung har grova problem eller om det är jag som inte kan. Vet inte om jag lägger denna i rätt forumsdel nu dock
Mvh The biggest geek in the world Kim