• Bilder på mitt exemplar av Metroid/snack om streckkoder

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#131695  by Vigdul

Alltså, jag har ett VERKLIGT fint Metroid, scn och komplett såklart. Vill se om någon vill byta mot Tysons P-O i motsvarande skick? Lägger inte upp några bilder förrän någon visar intresse.
Last edited by Vigdul on 31 Jan 2009, 14:46, edited 1 time in total.
 #132395  by Vigdul

Har ångrat mig, vill inte längre byta, men jag hann ta några bilder så jag lägger upp dom ändå, mest för att glänsa lite :)

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
 #132472  by Smart Cat

Eftersom det var jag som ställde frågan så får jag väl svara på vad det innebär för mig...
Det innebär att den är en tidigare variant än den som har EAN-kod

Du vill inte byta ditt spel mot mitt. Mitt skick är motsvarande (vad jag kan tyda från bilderna).
 #132473  by Vigdul

Tidigare=ovanligare=värdefullare :)

Och en sak till, den utan streckkod är ju ett 2 player spel till skillnad från den senare varianten, vilket ju står klart och tydligt på baksidan ;)
 #132476  by Vigdul

Smart Cat wrote:Eftersom det var jag som ställde frågan så får jag väl svara på vad det innebär för mig...
Det innebär att den är en tidigare variant än den som har EAN-kod

Du vill inte byta ditt spel mot mitt. Mitt skick är motsvarande (vad jag kan tyda från bilderna).
Varför skulle jag byta mitt spel mot ditt?
 #132479  by Smart Cat

:roll: Men finare skick är ju också lika med värdefullare.

Ja, den stora skillnaden är ju att de senare versionerna inte har två-spelars läget.

Egentligen är det bara en ren kosmetisk anledning till varför jag inte vill ha mitt fina metroid längre och det är alltså bara för att det finns en streckkod på baksidan. Tycker att det är snyggare utan och vill bara ha spel som inte har streckkod.
 #132484  by Vigdul

När jag var hemma hos dig så minns jag att jag konstaterade att skicket på mitt metroid var finare än ditt.

edit: inte för att jag vill byta, men du kan ju lägga upp ett par bilder här så kan vi tävla ;)
 #132489  by Vigdul

Smart Cat wrote:Egentligen är det bara en ren kosmetisk anledning till varför jag inte vill ha mitt fina metroid längre och det är alltså bara för att det finns en streckkod på baksidan. Tycker att det är snyggare utan och vill bara ha spel som inte har streckkod.
Men ta en silverpenna och måla över det då.
 #132490  by Smart Cat

Hmm. Jag har ju två... Var det mitt streckkodsmetroid du jämförde med då?
Jepp, bild kanske kommer. Man vet aldrig

Måla över? Ja tjena.
Annars kan vi ju klippa ut bakstyckena på våra respektiva spel och bara byta dem, (o sen tejpa fast dem med silvertejp så är det nog ingen som märker någon skillnad...)

Instagram #sndb.se