• Sambeställning av handkontroller med USB-port.

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#129379  by Smart Cat

Tänkte göra en beställning av några handkontroller så jag får den rätta känslan när jag spela på emulator. Orden tänkte jag ta från http://retrousb.com/index.php?categoryID=79

Är någon mer sugan att hänga på?
Skickar order om några dagar, typ i mitten av nästa vecka. Vi kanske inte kan göra så mycket på priset men portot kan man dela på.

Jag vet att man kan bygga det här själv men det skippar jag, har annat att lägga min tid på så jag betackar mig dryga kommentarer om att det "ju inte är så svårt att göra själv."
 #129394  by duckerdude

om nån har lust att skriva några sånna dryga kommentarer om hur lätt det är att göra en sån där USB port grej, så får ni gärna PMa mig istället och länka elr berätta hur man gör :D för jag har tid :good:
 #129501  by Smart Cat

duckerdude wrote:om nån har lust att skriva några sånna dryga kommentarer om hur lätt det är att göra en sån där USB port grej, så får ni gärna PMa mig istället och länka elr berätta hur man gör :D för jag har tid :good:
Googel is your friend, I am not...
 #131145  by Faxandu

Skulle gärna vilja ha en sån där SNES-adapter för 22 dollar, så man kan plugga i sin SNES-handkontroll o spela på dator :)

Men typ 200 spänn för en sån är lite väl.
 #131298  by Pinge

Nej!
iofs använder jag den väldigt sällan, men jag behåller den nog!

Instagram #sndb.se