Jag har den carten, kanske borde testa spelet :oops:
Kralle: Ta ett snack med Nikki (medlem här) h*n kan fixa fram ett komplett till dig.
Moderator: Moderatorer
Sanna wrote:Spelet är väl nästan identiskt med Street Gangs?Spelet är mycket snabbare och bättre än street gangs, som en lite gulligare (dock fortfarande rå) version av final fight med SD (super deformed=små kroppar, stora huvuden) karaktärer. Förmodligen det bästa beat em up spelet till nes. Väldigt synd att det aldrig kom till sverige, det var ju planerat att släppas här...
Tycker boxen är riktigt snygg, gillar iofs nästan alla Capcoms boxar.
Filurkatten wrote:Men det roliga i River City Ransom/Street Gangs är ju RPG elementen.Eller hur. Jag diggar att man kan sitta på kafé och dricka kaffe och beställa in diverse maträtter (och att man äter upp hela tallriken). Coolt spel, men dock lite konstigt, speciellt det här med att man måste gå tillbaka till ställen där typer dyker upp som man måste slå ner för att sedan komma vidare, hur ska man veta det liksom? Kodsystemet är jävligt krångligt också. Jag klarade det en gång men då vart det nån bug så istället för ett slut fick jag se en massa missgrafik.
Man måste köpa nya attacker, mat och powerups.