[EDITOR'S NOTE: April 2, 2008 - 12:01 a.m. PST. Yup, you guessed it. The Legend of Zelda trailer featured above is part of an elaborate April Fool's Day prank. Check back in later today for more details on the IGN/Rainfall Films collaboration that resulted in this "love it or hate it" piece of videogame movie history.]
Trailern såg ut som ett dyrt aprilskämt. Och det kändes inte riktigt rätt. Bättre vore det att göra en animerad film. Men det såg ju itne helt tokigt ut.
Såg trailern med blandade känslor, såg helt ok ut, synd om det skulle vara ett skämt. Jag menar, hur höga förväntningar hade folk på LOTR innan de kom? Tror att det skulle vara grymt med en Zelda-film. Jag menar kunde de göra SMB så...
Den såg jag och min brorsa på bio i Götet när det begav sig, tyckte ändå att den var ok (at the time). Har inte sett den på typ 14 år eller nåt...
Tycker Zelda-trailern verkligen var görhäftig...förmodligen en ganska dyr film att göra...
Super Mario Bros - The Movie har jag på köp-VHS och det är väl inte den bästa filmen jag sett men heller inte den sämsta..och hur många spel-relaterade filmer är bra egentligen? Känner bara till 1 som håller hög klass och det är Resident Evil.
"Almost Unreal" hette Roxette's låt som är med i SMB.
Nincredibly, Ninvolving, Nintendo
-------------------------------
Medlem nr 82005 i NintendoVideospelklubb