• Duck Hunt som lampa! :-)

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#116730  by Tawny

den var nog trasig, ingen fara belf :)

#116731  by rogerxy

Perfekt att zappern pekar rakt upp i lampan också, då får man träff varenda gång man använder den :)

#116737  by Bonomaul

Han kunde väl åtminstone scannat in kassetten till vår databas innan han gjorde lampfot av den. :(

Tuff lampa annars. :)

#116739  by Wezper

Klokren!

#116787  by Smart Cat

Wezper wrote:Klokren!
Jag är visserligen emot särskrivningar men i Wezpers fall är jag lite tveksam... Klok ren? Det är ju en hund.
Jaha är det klockren du menar... Ding dong, dumma mig ;)

Förlåt Wezper, kunde motstå men jag ville inte.

Annars, jävligt schysst lampa

#116813  by Pinge

:lol:

#116822  by Wezper

Smart Cat wrote:
Wezper wrote:Klokren!
Jag är visserligen emot särskrivningar men i Wezpers fall är jag lite tveksam... Klok ren? Det är ju en hund.
Jaha är det klockren du menar... Ding dong, dumma mig ;)

Förlåt Wezper, kunde motstå men jag ville inte.

Annars, jävligt schysst lampa
Bara roligt om jag kan roa nån annan. Varken min svenska eller engelska är särskilt bra. Me vafan!Hyvä Ilta!

#116836  by Smart Cat

Huvudsaken är att du inte tar illa upp. Jag vill inte göra mig rolig på din bekostnad. Sorry om du tog det fel.

#116866  by Wezper

Smart Cat wrote:Huvudsaken är att du inte tar illa upp. Jag vill inte göra mig rolig på din bekostnad. Sorry om du tog det fel.
Haha sällan jag tar det fel,så det är helt lugnt.

#116869  by Smart Cat

Skönt att höra!
Vi skojar ju en hel del här inne (och oftast på NNN1's bekostnad) så man vet ju aldrig, rätt som det är så kan man ju träffa på någons känsligaste punkt.

#117030  by Vigdul

Undrar om man tänder på zapperns avtryckarknapp... det vore ballt.

#117033  by Bonomaul

Den ser ju definitivt ut att ha blivit modifierad i alla fall, så det är nog ingen omöjlighet.

#117116  by nissling

Den där var riktigt ful, hade det bara vart en vanlig lampa med Duck hunt-prylen, helt ok. Men inte nu.

#117159  by Vigdul

Nej pistolen var kanske lite för mycket.

Instagram #sndb.se