nissling wrote:och många andra.... spelar iofs ingen roll vad du tycker då man inte får rösträtt förräns man fyller 18pinge80 wrote:(vad du än säger nissling så suger die hard hårt!)...Enligt dig!

Moderator: Moderatorer
Andreas No 1 wrote:Wery: Hur kan de symbolisera NES då dessa spel släpptes till flera system?Du glömde Kid Icarus![]()
Spel som imao symboliserar NES är b.la Zelda 1+2, SMB 1+2+3, MTPO!!, Castlevania 1+2+3.
Sanna: Har du spelat SMB3 för mycket? Det var ju verkligen brobryggaren mellan NES och SNES. Grymt bra tycker jag.
Andreas No 1 wrote:Sanna: Har du spelat SMB3 för mycket? Det var ju verkligen brobryggaren mellan NES och SNES. Grymt bra tycker jag.Snarare för lite. Spelade det kanske 1 gång som barn hos en kompis och två-tre gånger på äldre dar (varav bara 1 gång som jag orkade köra igenom hela spelet).
Bonomaul wrote:Äsch, låt honom vara Bono. En förvirrad stackars själ bara....elektronhjarnan wrote:Det klår i alla fall Zelda II utan tvekan, men det finns det väldigt många NES-spel som gör.Nu är du ute på j*vligt tunn is du.Komma här och hävda att Solstice skulle vara bättre än Zelda II? Provokatör!