• Frigolitfantasterna

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#102325  by Tawny

eftersom den blå frigoliten hör till spel med stora manualer och inga stora manualer kom i tyskland så borde den vara tysk.. eller åtminstonde icke-svensk..
hur ser det ut i frankrike eller holland?

#102342  by Bonomaul

Men den smala vita frigoliten har jag sett i spel med stora manualer, och jag antar att de var svensksålda eftersom det är sånt jag handskats mest med.

#102345  by Ufouria

Det är ju bara att doppa den vita tunna friggisen i blå karamellfärg så är biffen klar.

#102360  by Tawny

jahaa det var en smal vit.. ja då är det väl rimligt att anta att det fanns båda varienterna...

#102361  by Pinge

jag kollade mina spel med stor manual.... blå frigolit i samtliga

#102365  by Sunking

Bonomaul wrote:Men den smala vita frigoliten har jag sett i spel med stora manualer, och jag antar att de var svensksålda eftersom det är sånt jag handskats mest med.
Då stämmer med andra ord inte det vi kom fram till innan, dvs. att frigolitbiten som hängde med stor manual endast var blå.
Stor manual = blå eller vit (smal) frigolitbit.

#102386  by Vigdul

Sanna wrote:Det är ju bara att doppa den vita tunna friggisen i blå karamellfärg så är biffen klar.
Då förvandlas den genast till repro, och sånt är vi inte intresserade av här!

#103266  by Nintendo Filip

Hatar frigolit. När jag ser frigolit så börjar hela min kropp darra.

#103275  by Tawny

fukta den och dra den över en fönsterruta :twisted:

men jag förstår din känsla.. tror jag. blir det likadant av väldigt torrt papper?

#108013  by Bonomaul

Bonomaul wrote:Men den smala vita frigoliten har jag sett i spel med stora manualer, och jag antar att de var svensksålda eftersom det är sånt jag handskats mest med.
Ytterligare fynd av vit smal frigolitbit gjordes igår, i ett SMB3 som helt säkert härstammar här ifrån.

#108496  by Johanna

Nintendo_Filip:
Samma här, mår illa, det vattnas i munnen, kryper under skinnet och får rysningar står inte ut med frigolit, att känna på det, höra det usch.

Samma med bomull (det som är eller det i små "bollar"som man använder vid tex när man tar bort smink ellet tvättar rent ett sår)
Usch och fy...

Har även extremt svårt för plysh tyg (Spelling?)

Instagram #sndb.se