• Mr Gimmick på tradera

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#101182  by DonSvenne

Snubben (M1984) som lagt ut mr gimmick bad om min adress och telenummer och jag gav det, bara för jag har kontantkort så är det inte kopplat till min adress jag levt i över 15 år på? men ändå får jag inte satsa på spelet, kan han göra så?

#101184  by Snutteliten

Nekar han dig att buda för att han int kan få upp adressen på eniro??!
Sjukt ju!

Edit: Sen é han lite skum den säljaren oxå. Han har diskuterats flitigt här inne.

#101191  by Ufouria

Hmm.. väldigt märklig prick det där. :?
Säljaren tar ju inte någon risk, skillnad om han var köparen.
Jag fanns inte heller med i t ex Eniro tidigare eftersom jag har kontantkort på mobilen. Annars läggs man in automatiskt.

Du kan registera ditt namn och adress själv på eniro. Kan ju vara bra att finnas med där så att inte kommande köpare blir oroliga, man vet aldrig.

#101199  by DonSvenne

Snutteliten wrote:Nekar han dig att buda för att han int kan få upp adressen på eniro??!
Sjukt ju!

Edit: Sen é han lite skum den säljaren oxå. Han har diskuterats flitigt här inne.
okay, han måste vara en idiot! Borde göra som Palme och polemisera vårat mailutbyte här:P DVS att kopiera och klistra in det hela...

_______

#101203  by Pinge

Han e väl typ jävligt skum...

#101204  by Tawny

ja han är en diiot, köp inte hans grejer

#101213  by Snutteliten

Om du skulle köpa så se upp med frakten. Han samfraktar men du måste betala varje enskild frakt som han skrivit i resp. auktion.
Skulle aldrig handla nå av han jag.

#101214  by Tawny

han sålde ju sönderklippta kartonger och kartonger utan lock som "nyskick" och så hade han fotat så man inte såg locket, eller hur det var

#101219  by Snutteliten

Ja,det vart en hel del skumt med han. O alltid korta auktioner.

#101221  by Ufouria

Konstigt att han bara har ett negativt?

#101222  by DonSvenne

Tawny wrote:han sålde ju sönderklippta kartonger och kartonger utan lock som "nyskick" och så hade han fotat så man inte såg locket, eller hur det var
Hoppas han är medlem här och läser detta, borde skämmas!

#101224  by Snutteliten

Vart det int Nerden som fick han avstängd en gång. Men han lyckades kom tillbaka o tom ta bort omdömet. Lr rör jag ihop det med nå annt kanke???

#101228  by Ufouria

Jo, det är han. Undrar hur han lyckades med det.

#101231  by Tawny

han har väl blivit avstängd två gånger t.om?

och denna sektionen är inte låst så han kan läsa här utan att vara medlem.. :)

mig har han blockat, efter att jag mailade han och påpekade lite saker.. men det är skönt, då råkar man inte bjuda på hans grejer av misstag :)

#101233  by Snutteliten

Ja, det gör jag oxå. Få bort ett neg omdöme på Trdden é ju som att flyga utan vingar lixom. Går säkert om man försöker extremt mkt.

#101258  by Tawny

man får väl höra av sig till de man fått av och be de häva det.. muta lite o.s.v.

#101261  by Snutteliten

Så Nerden har blivi mutad?! :shock:

#101283  by Tawny

nej men han skaffade väl en ny användare åtminstonde en gång?

#101285  by Snutteliten

Nerden lr M1984??

#101292  by nes_nerd_no_1

Visst jag fick 500 spänn för att ta bort omdömet.
Kom igen, ni hade gjort precis samma sak om ni hade haft chansen!

#101295  by Ufouria

Tawny wrote:mig har han blockat, efter att jag mailade han och påpekade lite saker.. men det är skönt, då råkar man inte bjuda på hans grejer av misstag :)
Var inte det Stepone som blockade dig? Han som påstod att spelen var Bergsala när det var GPS.

#101308  by nes_nerd_no_1

Jag skojade ju såklart! ;)

Han mailade mig & frågade om jag var redo att ta bort hans negativa som jag hade lagt om jag gjorde detsamma.
Jag gick med på det i ett svagt ögonblick, och vips så var han tillbaka på banan igen...

#101313  by Tawny

hmmm
jag kommer inte ihåg.. ska testa

hmm.. ja jag var inte blockad av m-snubben.. kanske var den andre då...

NN: på riktigt?

#101318  by nes_nerd_no_1

Tawny wrote: NN: på riktigt?
Läs mitt andra inägg... ;)

#101516  by Tawny

jaha :)

så störigt när man skriver nåt och nån annan har kommit med ett inlägg precis innan, då ser man inte det så man missar det tills nån skriver i tråden igen...

#101619  by Sunking

Har precis läst ovanstående och ser nu att jag köpt ett spel av honom :shock:
Vad jag göra nu?! :oops:

#101620  by Tawny

vad var det för spel?
jag tror inte han blåser folk rakt av..

#101621  by Pinge

jag hade nog mailat och förklarat att jag ångrar mig.
men du kan nog räkna med neg. feedback isf.

#101624  by Sunking

Här är spelet:
http://www.tradera.com/auction/auction. ... d=74081463

Men ångra mig och ångra mig... går det inte bara köpa spelet av honom?
Menar ni att han kommer att behålla pengarna och inte skicka spelet?
Min svit med positiva omdömen sabbades ändå för någon månaden sen, så jag bryr mig inte så värst längre.

#101625  by Tawny

jo det var ju inte så mycket pengar, och jag tror som sagt inte att han blåser folk, han verkar sköta sig nu.. bara lite weird med frakten..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Instagram #sndb.se