Dags för SMB 3, det blir samma regler som i SMB 1 tävlingen. Endast 1 liv =)
Regler
1 Life Game [Recording ends either when you lose your 1ST LIFE OR when the game is completed in accordance with the rules outlined below.]
Special Rules: Your scoring attempts ends when either you lose your 1ST LIFE or when you enter the Final Chamber after Bowser's defeat. Going through walls you normally can't go through [such as in Bowser's castle] and the Wall-Jumping tactic are NOT allowed!. You are NOT allowed to use Whistles for ANY REASON and doing so will result in an AUTOMATIC DISQUALIFICATION.
Dom vanliga reglerna
Får spelas på NES, Famicom (Spelet är svårare), Emulator
Inga fusk som game genie eller liknande.
Högst poäng vinner och endast 1 liv får användas.
Andra regler - Se Regler
ÄNDRINGAR
För att göra alla glada så tillåter jag farmning (hoppa på samma grupp goombas hela tiden / låta goombas spawna igen = farma)
Men då ska det stå farmning efter poängen.
Typ Frezy_man - 400,000 - farmning.
Det kommer finnas två vinnare i denna tävlingen.
-------------------------
Mer viktig information
Med ändringen av tävlingen så förlänger jag detta till nästa vecka =)
Tävlingen är alltså slut 7 dec. (Fler anledningar är skola, nesdb uppdateringen och lite annat =) )
Highscore
BelfegorC4 - 447,920
Frezy_man - 405,190 - farmning?
Lalle-man - 130,460
Tawny - 70,410
Regler
1 Life Game [Recording ends either when you lose your 1ST LIFE OR when the game is completed in accordance with the rules outlined below.]
Special Rules: Your scoring attempts ends when either you lose your 1ST LIFE or when you enter the Final Chamber after Bowser's defeat. Going through walls you normally can't go through [such as in Bowser's castle] and the Wall-Jumping tactic are NOT allowed!. You are NOT allowed to use Whistles for ANY REASON and doing so will result in an AUTOMATIC DISQUALIFICATION.
Dom vanliga reglerna
Får spelas på NES, Famicom (Spelet är svårare), Emulator
Inga fusk som game genie eller liknande.
Högst poäng vinner och endast 1 liv får användas.
Andra regler - Se Regler

ÄNDRINGAR
För att göra alla glada så tillåter jag farmning (hoppa på samma grupp goombas hela tiden / låta goombas spawna igen = farma)
Men då ska det stå farmning efter poängen.
Typ Frezy_man - 400,000 - farmning.
Det kommer finnas två vinnare i denna tävlingen.
Mer viktig information
Med ändringen av tävlingen så förlänger jag detta till nästa vecka =)
Tävlingen är alltså slut 7 dec. (Fler anledningar är skola, nesdb uppdateringen och lite annat =) )
Highscore
BelfegorC4 - 447,920
Frezy_man - 405,190 - farmning?
Lalle-man - 130,460
Tawny - 70,410
Last edited by BelfegorC4 on 28 Nov 2008, 07:12, edited 5 times in total.