Jaha, eftersom jag blivit en "storkokare" av connectorer, troligen mig ni har läst tidigare, då jag iaf kokat runt 30 connectorer nu, så kan jag bara säga samma sak här som jag sagt på andra forum.
Det funkar kanon sålänge connectorn inte är förstörd/trasig utan bara rejält skitig.
Till viss del gör värmen att metallen vidgar sig tillbaka till sitt ursprungsläge, upplever jag det som iaf, och att det alltså blir lite tightare att sätta i spelet efteråt, men det kan vara inbillning:-)
Har märkt att de gamla originalconnectorerna är de som ger allra bäst slutresultat men funkar gör det med alla sorter.
Har misslyckats med 3-4 st men då har jag efteråt sett att 2 varit trasiga och de andra 2 just blivit pillade på metallen av nåt hårt och därför förstörda.
Jag ska göra ett kok nu i veckan men har inte riktigt fullt i grytan än.
Så är det nån som har en skitig, men hel, connector liggandes så är det bara skicka den till mig så får den åka med. Ni får betala frakten fram o tillbaks men det är det enda. Nån 100% garanti ger jag inte, det är somsagt några som inte funkat, men det brukar gå bra.
Vet inte exakt hur många jag kan ha plats för, 5-6 st kanske, men skicka ett PM så svarar jag, i turordning, med min adress och lite annan info tills det är fullt i grytan :-)
Det är ingen panik för min del med koket men jag vill iaf göra det nu i slutet av veckan, så några dagar har ni på er att svara.
Först till grytan får bada :-))
MVH H Ä