Ingen av DK kartongerna såldes med SoQ i Sverige...
Moderator: Moderatorer
Sanna wrote:Man kollar i Sols bok för att se om den utgåvan såldes i Skandinavien.Jag hade inte helt litat på den efter som du bland annat nämnde att det står att Pro Wrestling såldes med transparent SoQ? Bildbevis på det tack!
ahnelovs wrote:var hittar jag den informationen?Ingenstans.
Airrider wrote:Men vilka vek upp själva kartongerna då?Ja hur gick det till egentligen? Var det de som packade spelen som vek upp kartongerna eller var kartongerna uppvikta redan när de gjordes, alltså de gjordes uppvikta.
Airrider wrote:Men vilka vek upp själva kartongerna då? Man ser ju "Bergsalalådor" med oanvända spel ibland, kompletta. Det var väl antingen en fabrik eller japanerna som vek upp kartongerna.Japanerna vek upp kartongerna och packade spelen vid produktionen.
Sanna wrote:Nej, kartonger görs nedvikta. Precis som skyddsboxarAirrider wrote:Men vilka vek upp själva kartongerna då?Ja hur gick det till egentligen? Var det de som packade spelen som vek upp kartongerna eller var kartongerna uppvikta redan när de gjordes, alltså de gjordes uppvikta.
PeT wrote:Har en annan fråga nu.. fick igång mitt US nes med hjälp av en Sega md strömadapter.. problemet är bara att bilden är förskjuten så man ser inte en liten bit av övre skärmen samt en bit av vänster sida är förskjuten åt höger... kan de vara för att min tjock tv inte klara 60 Hz eller är de nåt annat?Problemet är inte som det är skrivet tidigare att din TV inte klarar 60 Hz, för om den inte gjorde det så skulle bilden "rulla", man kan inte få en stabil bild på en Hz som TVn inte kan synca mot.
Omega Supreme wrote:Han sålde ju även ouppvikta SNES kartonger som kom från samma lager.NJA, majoriteten av kartongerna till SNES har iaf varit uppvikta vad jag kunnat se på bilder.
mikoto wrote:faktum är att NTSC är egentligen en högre upplösning.Sug på den Andione