Nope, den var så fin så den behövde inte rengöras.
Kan öppna den ikväll men jag tror inte den skiljer sig eftersom det står "final" på kassetten.

Moderator: Moderatorer
Sanna wrote:Nej det tror jag inte. Däremot är det med största sannolikhet samma säljare som skaanlj köpte sina protos av eller så ÄR det t om skaanljs kassetter.Jag har för mig att skaanlj fick merparten av sina protos efter att han satt ut en annons i lokaltidning. Han fick ju ett minst sagt oväntat svar från en oväntad säljare, om jag inte minns helt fel. Menar du han du köpte MM5-proton också har initialerna L.J.?
http://www.tradera.com/Oetiketterad-Meg ... _103331299
Säljaren har fått positivt omdöme från skaanjl 2005-11-04, dvs några dagar innan han startade denna tråd.
Dessutom är det samma titlar som skaanlj fick tag på som säljaren har (fast säljaren har färre).
Faxandu wrote:Kanske inte är en äkta prototyp då?Min Mega Man 5 proto är likadan, jag tror den skall vara så
MXS wrote:Han berättade att han fått ett bud från en amerikan på svindlande 25.000 dollar om jag minns rätt.. Helt sjuka summor om det stämmer.Är du säker på at det var 25.000 dollar? 25.000 dollar låter otroligt mycket ut för et spel som har blivit dumpat och rellad (på det sättet att man kan ladda ner ROM filen av spelet) tyckre jag. Det hadde nog varit otroligt mycket pengar själv om spelet inte var dumpat också. Men vem vet
Sanna wrote:Jag har den! Är dock inte brinnande intresserad av såna här fula kassetter.Är den till salu?