• Stadium Events

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#36968  by WERY

Nu med buy out på 600$

Konstigt att folk erbjuder när dom tjänar lika mkt på att köpa spelet direkt o sälja det för 2000 senare

#36987  by jalla

WERY wrote:Nu med buy out på 600$

Konstigt att folk erbjuder när dom tjänar lika mkt på att köpa spelet direkt o sälja det för 2000 senare
Det är PAL versionen som säljs där. Det är bara USA verisonen som är värdt sjukt mycket.

http://cgi.ebay.com/STADIUM-EVENTS-COMP ... .m20.l1116

#37260  by nes_nerd_no_1

Stor chans att den blir såld... :roll:

Fast det är klart, han slänger ju med en matta oxå, så ngn stackare kanske tycker att det verkar som en bra deal....

#37328  by Pålle1

Jag sålde mitt kompletta Stadium events på ebay, fick inte ens i närheten av den summan, men jag hade iofs inte mattan med :lol:

#37403  by nes_nerd_no_1

Hur mycket fick du då? :)

#37588  by Pålle1

Jag kommer inte ihåg i huvudet hur mycket det var.. men i trakten av $ 200 tror jag...

#54013  by QUARTEX

vill minnas att jag har 5st nya av det spelet
ser ut att vara en bra investering då

mvh

#54042  by WERY

är det i amerikansk version? Isf får du hålla en mednas jag sparar upp till såpass mkt pengar att jag kan köpa ett ex

#54123  by Bonomaul

Du tror väl ändå inte att han sitter med fem stycken (!) nya amerikanska Stadium Events?

#54137  by nes_nerd_no_1

WERY wrote:är det i amerikansk version? Isf får du hålla en mednas jag sparar upp till såpass mkt pengar att jag kan köpa ett ex
Bonomaul wrote:Du tror väl ändå inte att han sitter med fem stycken (!) nya amerikanska Stadium Events?
:lol:
WERY, har du rökt på eller? :D:D:D

#54140  by WERY

nä jag är fullkomligt klar o nykter på alla sätt. Men han kunde ju ha haft tur att komma över 5 såna ex innan folk insåg att det var värt så offantligt mkt

#54150  by nes_nerd_no_1

Är du säker på att du inte har varit & blossat något olagligt? ;)

Jag menar, hur stor chans är det att det finns en enda människa på denna planeten som har 5 stycken kompletta Stadium Events Us-release öht! :roll:

#54276  by WERY

Chansen är jättestor då det finns månag power-samlare i världen som bunkrar upp med alla rariteter i mångtal. O nej jag har inte rökt på även om jag var små full just idag

#54319  by jalla

WERY wrote:Chansen är jättestor då det finns månag power-samlare i världen som bunkrar upp med alla rariteter i mångtal. O nej jag har inte rökt på även om jag var små full just idag
Det är en chans att någon där ute äger 5 nya (då tänker jag på fabrikförseglad) Stadium Events USA versionen, men chansen för det är nog mycket liten. Hadde chansen varit jättestor så är jag ganska säker på att du hadde sett flera exemplarer till salu än vad vi har sett till nu.

#54487  by Sol

Sålde mitt Stadium Events på Tradera, gick för ett ganska normalt svenskt pris tycker jag då det bara var kassetten.

http://www.tradera.com/auction/auction. ... d=58158136

Det roliga var att det var en spanjor som bjöd hem det. Han skulle se om han kunde rota upp något bra ESP-spel att byta mot men han sa att de som såldes som ESP här i Sverige är svåra att hitta i Spanien också då det såldes så mycket piratkassetter där.
 #363908  by Sol

Skämtar dem?? Du får en NY bil för det där! 8 dagar kvar!!!
 #363909  by smid

Eller en riktigt nice begagnad. Måste vara det dyraste SE någonsin eller? :o
 #363940  by Gixen

Bilar tappar sitt värde snabbare än ett inplastat SE... ;)
 #363970  by BelfegorC4

macjohan wrote:Aningen urspårat pris kanske.....

http://cgi.ebay.com/NINTENDO-NES-FAMILY ... 4aa7c413d6
Nä det är ungefär vad det är värt när det är NIB =)
Och nej våran version av spelet (Europa) är inte värt så mycket pengar.
Men som alltid kommer ebaysäljare från europa försöka sälja av sina dassiga PAL-B versioner alla kommer att skratta åt säljarna.
 #364071  by Ufouria

Äger nu mitt första Stadium Events. Trist bara att jag inte har mattan.. hade ju velat prova. :cry:
Intromusiken var rätt skön.
 #364157  by Sol

Läste att ett ex. gick för $ 41 300 och rankas som det dyraste spelet någonsin, men budgivaren betalade aldrig, så man kan ju undra varför det kom med på listan?
 #366918  by smid

Trodde inte att man behövde matta, bara att den va en kul grej. Kan man inte gnugga penna som i Track & Field?
Last edited by smid on 24 Jan 2011, 08:11, edited 1 time in total.
 #366920  by smid

Okej va trist.

Förresten... Min kompis flickvän berättade att hon hade haft en matta till sitt NES när hon va liten som nu ligger på vinden. Jag blev såklart glad över att höra detta och bad henne leta reda på den. Igår va dom på "hejdåkalas" här och hon berättade då att dom slängt hela paketet :( :( :(

Instagram #sndb.se