pyton wrote:Nej första banan är svår i gng, och resten av spelet....

Haha! När du väl kommer fram till hur du ska döda de röda demonerna så underlättar livet big time. Min strategi är att ställa sig en bit från demonen. Sedan pumpar du 1-2 skott och hoppar samtidigt så att du får in det tredje skottet direkt.
Sedan backar du lite och hoppar bakåt och vänder dig om och skjuter det fjärde skottet på honom så han stendör.
Funkar varje gång. Underlättar sjukt mycket på bana 3! Jag använde INTE off screen-fusket som man kan göra på den banan utan jag dödade alla demoner på naturligt sätt.
Bana 1 är knivbanan. Leta upp kniven det första du gör. När du kommit förbi demonen så har du ju en ny checkpoint efter vattnet och då får du börja där när du dör. Bossen är ju bara att gå fram och pumpa skott och ducka samtidigt.
Bana två är skitlätt också. Det är bara att döda alla goblins i rätt ordning.
Enklaste banan i spelet är bana 4. Det är bara att springa över bron i stort sett och hoppa över elden och döda ormen. Ormen är lite knixig, men satsa på att skjuta knivar på HUVUDET. Skit i svansen. Han blir bara jobbig utan svans. Hoppa bakåt och dra två knivar i huvudet. Ducka...vänd dig om och gör likadant spegelvänt. Tror det räcker med 6-7 träffar på huvudet med kniven.
Bana 5 är aslätt. Det är bara att springa upp. Bana 6 har ju en unicorn först som du lätt knäcker med den vanliga lansen man hämtar i urnan. Sedan tar du skölden som kommer vid ormen och dödar ormen. Därefter är det ju bara att dra upp fram tills du kommer till demonen och goblinen. Det är nog svåraste momentet i spelet. Du måste nästan döda den demonen utan att skada dig samtidigt som goblin kastar skit i huvudet på dig och du får inte springa för långt åt vänster och väcka någon annan demon. Men det är bara kör demonstrategin på honom också. Knäck goblinen och kötta satan. Satan är lätt. Kolla på min video. Använd stegarna när han åker för långt ner och ducka när han åker över dig vanligtvis. Även där är det smart att hoppa bakåt och skjuta åt andra hållet fram och tillbaks precis som i min video

http://www.yffisch.com/big-box-retro-collector" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yffisch.com/best-horror-movies-ever" onclick="window.open(this.href);return false;