Bonomaul:
Men jag håller med dig om att det är sjukt störande. Får liksom scrolla halva sidan ibland bara för att folk inte tänker på att sudda ut det som redan är svarat på.
Moderator: Moderatorer
Gsmhacker08 wrote:,har för mig att man ska spränga en raket med bazookan på sista banan (svaga minnesbilder)Jo, nu när du säger det så.
Nystroem wrote:Bonomaul:Jag instämmer, men det är inte lätt att tänka på allt alltid.
Men jag håller med dig om att det är sjukt störande. Får liksom scrolla halva sidan ibland bara för att folk inte tänker på att sudda ut det som redan är svarat på.
Filurkatten wrote:Solomon's Key 2 är avklarat nu.Grattis!
WERY wrote:HAr USA versionen som är bättre då den är snabbare. Spelet tar flera timmar o varva då man måste springa runt o samla pengar o bygga upp sina värden innan man kan varva spelet. Sista bossen var lätt. Har spelat det med en kompis med det blir massa jävla slowdowns då. Nintendo skulle ha byggt bättrre processor med fler kärnor och bättre catch minneDu kan trimma ditt nes. Det visste du va?
WERY wrote:Nintendo skulle ha byggt bättrre processor med fler kärnor och bättre catch minneSure.. då hade maskinen verkligen varit billig, flerkärniga processorer för hemmabruk var ju nästan standard på åttiotalet.