Stort grattis!
Efter 20 års kämpande måste känslan vara fantastisk!
Själv jar jag till slut klarat Double Dragon II på Supreme Master helt legit utan några continues
Detta TROTS att jag klantade bort ett liv i helikoptern och tappade ett liv för att en av de försvinnande plattformarna på bana 6 buggade loss och kom aldrig fram. Jag hade tydligen inte scrollat fram bilden den sista centimetern. Förutom det hade jag otroligt flyt så på sista bossen hade jag två liv kvar och även där en riktigt schysst omgång. Jag tror han fick in två, max tre träffar på mig innan han fick bita gräset!
Så fruktansvärt mycket bättre än ettan! Tyvärr inte lika gulliga sprites (Bimmy är så framåtlutad och beredd i ettan!) men varierade banor och tillfredställande fighting som får mig att rekommendera det varmt. Skulle vara riktigt kul att testa 2-player oxå

Själv jar jag till slut klarat Double Dragon II på Supreme Master helt legit utan några continues

Så fruktansvärt mycket bättre än ettan! Tyvärr inte lika gulliga sprites (Bimmy är så framåtlutad och beredd i ettan!) men varierade banor och tillfredställande fighting som får mig att rekommendera det varmt. Skulle vara riktigt kul att testa 2-player oxå