• Fråga Dr. Mario NES-relaterade frågor!

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#311998  by smid

Är jag bara trött nu eller skulle ingen kolla om det gick att specialbeställa?
 #312024  by Pinge

lajabans funderade på det, men eftersom intresset för dom vanliga boxarna inte var överdrivet stort så kommer han säkerligen inte göra det
 #312031  by smid

Det kom inget intresse från mig för att de boxarna såg ut exakt som classig fit om jag inte mins fel. Small box hade nog varit betydligt mycket mer intressant. Nu när det strömmat in massa nya senaste veckan borde lajbans kolla intreset igen :)
 #313533  by Pinge

jag, lajbans, quartex, du? posten?
mer info, inte helt uppdaterad!
viewtopic.php?f=11&t=6110&start=0

men frågan är vem av du och lajbans som når 210CIB först
 #313875  by smid

Men ser ju noteringar som "hade alla men sålde dessa till..." vad gav köparen? :)
 #314308  by Pinge

det gör han också... bl.a skyhawk och DD tror jag
 #314424  by osiris

Inte de lättaste att finna A4:or men rätt va de är så hittar väl nån så vips ligger den ute på
tradera förhoppnings vis
 #314490  by Kveldulver

Hej Doktor Mario.
(Jag är först och främst inte killen i filmen som skriver detta brev.)

Jo det är så att jag sitter här med två Mega Man 3 kassetter och lade märket till en skillnad mellan de båda.
Båda är i "NOE"-serien men den ena etiketten går i lila toner medans den andra är mer åt det blåa hållet.
Ingen av dem tycks heller vara solblekt.
Så snälla Doktor Mario vad beror detta på och är jag normal?

/Gon Orre
 #314631  by Kveldulver

Nu har jag det :D

Image

Image

Enda skillnaden i övrigt som jag kan finna på dem är att etiketten på baksidan har olika nummer/bokstäver instansade i dem.
Den som går åt det mer lila hållet har "08A" instansad på etiketten, medans den mer blåa har "21".
 #314718  by smid

Man ser ju faktiskt en skillnad. Ska hem och kolla på mina två Megaman3-kassetter.
 #316036  by andersb80

Vad behöver jag för läsare till Compact Flash kortet i NES Powerpak, för att föra över ROMS via datorn? Kan någon länka till en sådan på postorder (gärna billig)?
 #316104  by smid

Som en usb-hubb med cf-läsare ser det ut. Köp en kombinerad som kan skriva till fler format.
 #316116  by FerretX

Bara gå in på Dator & Kringutrustning --- Dator tillbehör --- Minneskortläsare ---- USB anslutning så hittar du fler...

Själv kör jag med Plexgear minneskortläsare mini för 149 kr ... funkar fint
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 111

Instagram #sndb.se