• DokumentNES - en dokumentärfilm om NES

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#682992  by Snabbalg

När nes-dokumentären är klar så kan du ju faktiskt testa ett kickstarter till en Snes-dokumentär med som intervjuaren säger på slutet. Jag är säker på att du kommer få tung support härifrån!
 #683029  by Gazimaluke

Problemet skulle väl vara att min fritid skulle få lida i ett år till. Det är något jag får fundera på då. Får se om någon gillar Dokument NES först ;)
 #685166  by Gazimaluke

Har man en fungerande Game & Watch Ball, Mario the Juggler och /eller Donkey Kong som jag kan filma gameplay på under tex RSM så är man välkommen att ta med det.
 #685375  by Gazimaluke

Låter bra :) Även om de bara är snabba klipp på dem som behövs så är det roligare än dåliga bilder från internet. Mario the Juggler finns det inte ens en bild med hyfsad upplösning att hitta av.
 #689101  by Gazimaluke

Jag var lite rädd att första halva skulle bli intressantast av rent kronologiska anledningar. Men skrev ut på segment mot slutet för bara en vecka sen som blev mer intressanta. Manuset slutar på cirka 53 sidor.
 #689110  by i<3zelda

Wow, blir ganska lång hehe. Hoppas på ett mycket intressant innehåll oxå, vilket jag inte tvivlar så starkt på :)
 #689140  by Gazimaluke

Det kommer antagligen finnas 2-3 versioner.

EDIT:
Två versioner.
Attachments:
DokNES_DVDcover2Stamp.png
DokNES_DVDcover2Stamp.png (885.77 KiB) Viewed 7547 times
DokNES_DVDcoverStamp.png
DokNES_DVDcoverStamp.png (213.06 KiB) Viewed 7547 times
 #689673  by Elrinth

Ändra texten på baksidan ifrån "KAN DU KLARAD DET?" till: "KAN DU KLARA DET?"
Ser najs ut annars! ;)
 #689683  by Lindholm

nä, ha kvar texten som den e och skicka med en rättelse-lapp

(Istället för "klarad" läs "klara" osv)
 #689686  by Gazimaluke

Haha ja det hade förvisso varit lite skoj.
Slog mig att jag har varit dålig på att lämna lägesrapport här. Man bör gillar Dokument NES på Facebook för att få uppdateringar ofta).
Igår spelade jag in det sista av berättandet. Lite smågrejer till ska spelas in men man kan säga att jag har läst in alla 53 sidor nu. Så det är sammanställningen kvar. Jag har grovredigerat 75% av filmen. Lite filmande och intervjuande från RSM som ska in. Finslipande fram till juni. Ska fundera på om jag inte rent av kan sätta ett specifikt datum snart.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 21

Instagram #sndb.se