Då känns det extra kul att jag och en polare är värdelösa i Chip n Dale

Iaf när vi spelar två, det kanske är lättare om man sitter själv.
Nu har jag spöat Strimlis i TMHT1...men jädrar vilken antiklimax det blev! Jag fick in sista slaget och skulle göra kameran redo för eventuell "Thanks for playing!" men medan jag plockar upp kameran ser jag att han fortsätter gå till attack och jag får panik. Både Leo och Don hade i princip fullt i liv då striden började och hade blivit träffade en gång var av Shredder, han var inte nådig och drog bort typ 75% så när han överraskade mig blev jag inte nöjd...dock så hände inget. Han bara stod där och slog min turtle på käften. Jag försökte röra på mig, pausa eller vad som helst men spelet hade helt enkelt "fryst". Citationstecken för att musiken och bossen fortsatte men att det inte gick att göra något.
IMGA0002.JPG (967.74 KiB) Viewed 2912 times
Är det som MM3 där alla SCN-utgåvor har grafikbuggar i slutet eller har nån av er sett slutet på Turtles?
Jag fick lov att använda en continue så mitt vapensamlande var helt i onödan men det gick att ta sig igenom sista korridoren om man tog det lugnt istället för att försöka kötta ihjäl allt och alla som jag försökte med först. Shredder är egentligen inte svår men det finns inte mycket utrymme för att göra misstag, väldigt nervöst hela vägen. Överlag tyckte jag om spelet

Ganska stela kontroller men man vänjer sig, hoppen hade jag inga problem med under tredje försöket då det finns typ 3 hopplägen och man lär sig hur långt ut på kanten man kan gå. Det blir säkert ett varv till om ett par dagar, jag måste ju se slutet på riktigt

MED vapensamlande tog det ungefär 1½timme så det tar inte så himla lång tid att springa igenom när allt sitter.