pinge80 wrote:And FYI Lemmings SCN were also sold new in Holland!Pinge kanske sitter inne på info om andra spel

Mvh Mikael
Moderator: Moderatorer
pinge80 wrote:And FYI Lemmings SCN were also sold new in Holland!Pinge kanske sitter inne på info om andra spel
poppe wrote:Jag läste i försäljningstråden av Lemmings (scn) att den versionen även såldes i Holland. Vilka andra scn-spel såldes utanför Skandinavien och i vilka länder?Andra SCN spel jag vet som också såldes i Holland är:
andersb80 wrote:Fråga: Jag har köpt ett powerpak. Vad är mest skonsamt för kassetten och konsolen? Att låta kassetten sitta kvar i konsolen eller ta ur den efter varje gång man spelat? Kan tänka mig att det sliter mer genom att ta ut den varje gång.Det bästa borde vara att låta den sitta i
smid wrote:GNo1: Bra pris, ingen frakt iaf vad man kan se. Kan man beställa den och vägra att betala frakt då eller?Det är gratis frakt på allt de säljer..
Vad gäller din fråga så har jag för mig att OldSchoolGamer har en sådan. Tror mig ha sett en på hans bilder.
andersb80 wrote:Fråga: Jag har köpt ett powerpak. Vad är mest skonsamt för kassetten och konsolen? Att låta kassetten sitta kvar i konsolen eller ta ur den efter varje gång man spelat? Kan tänka mig att det sliter mer genom att ta ut den varje gång.Finns väl egentligen ingen anledning till att ta ut ditt PP, när du väl har satt i den? Jag har iaf låtit min suttit i sedan jag stoppade i den första gången, och fick allt att fungera!
smid wrote:Såldes dammfodral separat eller fick man dom bara i samband med spelköp?Den här tråden är ju faktiskt inge vidare. Kul idé men den funkar verkligen inte. Jag fick ett tveksamt svar på min fråga medans det hade blivit en diskussion kring ämnet om jag gjort en separat tråd. Nu är min fråga ett dåligt exempel men det finns flera frågor i denna tråd som skulle må mycket bättre i separata frågar. Lika många hänvisningar finns det till denna tråd när det bildas nya trådar kring ett ämne som kan vara värt att diskutera separat. Vem orkar bli hänvisad till denna tråd, leta fram rätt sida och sedan försöka återkomma till ett ämne som diskuterades för någon månad sedan? Då tror jag nog att de flesta föredrar att bumpa en gammal tråd där ämnet enkelt kan tas upp på nytt igen.
Måste väl bara vara tillsammans med spel, började fundera på en rast men va inte helt säker...