Jag har också gått rakt upp båda gångerna (är inne på andra varvet nu). Vågade inte chansa att gå miste om en E-tank. Inte för att de direkt behövs men det är ju som att plocka diamanter i W&W eller Bubble Heads i Fallout

Dessutom plippar det ju till så härligt. Det ljudet borde man ha som signal när man får tex SMS
Jag tycker inte Skull Man är den enklaste men banan är kanske den enklaste. Toad Man, Dust Man, Pharao Man (om man har time stopper, annars är han snabb som en kobra) är enklare. Därefter kommer nog Skull Man.
Edit: Har spelat klart det andra varvet nu och det får räcka för denna gång. Gillar MM 5 bättre. Det går mer smooth och är mysigare på något sätt. Det som stör mig lite i fyran är att det hänger sig lite när man ska ladda bustern. Ibland måste man trycka om för att få den att ladda. Aldrig tänkt på att det är så i t ex MM 5 men det kanske är så där med. Märkte iaf inte av det sist. Musiken i MM IV är även lite skrikig/pipig även om jag gillar musiken på vissa banor skarpt. Tycker musiken på Dr Cossaks (eller vad han nu heter) är bra, men inte MM2 bra. Mycket av MM IV känns förövrigt taget (och aningens omgjort) från MM2. Säger inte mer än så.