Moderator: Moderatorer
J. Lilja wrote:Nej du tänker på ett spel som fanns till intellvision, där man fick ställa in kulornas "studshet" genom att välja 1-5. Väggarna var röda och tanksen var grön och gul. Detta spelet tänker du påLakanman wrote:Battle City heter det..Shit! :shock: Är det i det spelet man skjuter kulor som studsar på väggarna?
WERY wrote:HAde nog 7 spel som max när jag var liten men nu sitter jag på mellan 135-175 spel, kompletta, boxade, lösa kassetter, dubletter samt en låda med kompletta spel som jag ska säljaJävlar, det var en del. Sedan kan man väl enkelt säga att det var få som hade mer än 10 spel. Som sagt, de kostade ju en del pengar och det var väl mest vid födelsedagar och julaftnar som ni fick spel?
Andreas No 1 wrote:Ja nu så har jag en sisådär 30 kompletta/boxade nes spel som lagts undan. Har funderat på om det vore bra med ett spelpaket på tradera eller om jag ska spara tills jag öppnar en butik o börjar sälja kompletta nintendospel. Sen finns det ett gäng tomma nes o snes boxar som jkag vill komplettera o lägga till försäljning men då krävs kassetter på dom få nes boxarna samt ett 20tal snes kassetterWERY wrote:HAde nog 7 spel som max när jag var liten men nu sitter jag på mellan 135-175 spel, kompletta, boxade, lösa kassetter, dubletter samt en låda med kompletta spel som jag ska säljaJävlar, det var en del. Sedan kan man väl enkelt säga att det var få som hade mer än 10 spel. Som sagt, de kostade ju en del pengar och det var väl mest vid födelsedagar och julaftnar som ni fick spel?![]()
Vad ska du sälja för nåt då?
WERY wrote: Har funderat på om det vore bra med ett spelpaket på tradera eller om jag ska spara tills jag öppnar en butik o börjar sälja kompletta nintendospel. Sen finns det ett gäng tomma nes o snes boxar som jkag vill komplettera o lägga till försäljning men då krävs kassetter på dom få nes boxarna samt ett 20tal snes kassetterJag skulle sälja dem en och en ( de kompletta ). Vad är det för spel och boxar? Sorry för ev offtopic
BelfegorC4 wrote:Sanna: Har vi samma pappa :shock: Det är precis så han brukar skriva
Sanna wrote:Kanske det.Nämen! Vilken knepig stämning det blev här inne nu.. tror jag smyger ut.
J. Lilja wrote:Jo, jag åkte tillbaka i tiden för att ta kål på en ondskefull mördarrobbot från framtiden. Och emellan varven passade man ju på att sprida sin säd lite här och var. Så pinsamt.. :oops:Dagens bästa