Nu har jag lirat igenom alla tre varven. Landade på ca: 700 000 poäng +- 50 000 (ett varv/bana, alltså inget extra.)
Jag får nog ta tillbaka vad jag sa innan om att de andra varven inte är svårare, det tycker jag nog att de är ändå efter noggrant övervägande

Spritesen är lite aggressivare på andra och tredje.
Gun Smoke, ett spel som alltid funnits i mitt hjärta.
svårt att hitta negativa saker om spelet pga detta, ärligt talat.
Musiken är riktigt bra! Särskilt inledningsbanorna!
Grafiken tycker jag är klart godkänd. Kanske lite snålt med fiender, men jag tycker att de lyckats bra i variationen där också med tanke på att det är en vertical scroller från 1985.
Kontrollen är följsam i mitt tycke! Man kan då och då torska ett liv utan att vara överens med spelet, men det är inte särskilt ofta.
Det finns också en frustrationsfaktor i spelet som är alldeles lagom. När det kommer fiender bakifrån i stooora antal på särskilt fjärde banan så blir det svårt.
En negativ sak jag kan tycka om spelet är dock att jag anser tredje och fjärde banan svårast på spelet. Femte och sjätte är imo något enklare. Iof är enda svårigheten med tredje banan att det ibland blir väldigt mycket fiender.
På tal om det förresten kan jag bli väldigt frustrerad över grafiken på sjätte banan. Ni som spelat den vet varför!
I min bok får Gun Smoke helt klart fem pistoler av fem möjliga!