Som tur va så hade dom bevarats i ganska bra skick, men det är som du säger oavsett 

Mvh Mikael
Moderator: Moderatorer
Sanna wrote: En av killarna hade Zelda. Jag spelade det hos honom för första gången, satt ju som uppslukad av spelet. Det var ju helt fantastiskt! Dessutom var det ju en fin guldkassett. Minns så väl att jag helst ville spela det medan han ville göra något annat.Vad var "nåt annat"?![]()
smid wrote:Ja du äger ju en del dyra spelGjorde jag med för inte så länge sen men var tvungen att sälja några i brist på pengar
Sanna wrote:Kan ha varit det du tänkte på.Tror det beror på dels det uppenbara att SNESen då tagit över.![]()
Har märkt att de flesta hade de äldre spelen, de som släpptes relativt tidigt. Få hade spel som släpptes mellan 1993-95. Det var samma med mig.. ska kolla vilket som var det nyaste spelet jag hade.
Kveldulver wrote:Fast nu när jag tittar på min lista är det ju rätt så många av mina spel som släpptes -93 och framåt.Hade också en kompis "back in the days" som köpte nes rätt sent och alla hans spel var från den perioden också. Han hyrde mest men eftersom vi nötte jetsons och chip&dale 2 väldigt mycke så vet jag att han ägde dem.
Gixen wrote:De kommer du inte ihåg ändå, din fylletratt!Jag har nästan alla nedskrivna i en bok.