Moderator: Moderatorer
Sanna wrote:Någon som klarat Ikari Warriors?Du måste köra ABBA koden efter du dör annars kommer du inte vidare. Vill säga att Ikari Warriors till NES är et spel som det är omöjligt att klara utan cheats. Musiken är också den samma gennom hela spelet så efter 1 timme kommer du inte gilla den hehe
Körde det som hastigast igår. Sjukt svårt...![]()
Det måste vara omöjligt att klara, man dör ju stup i ett.
Gillar musiken i detta spel.
Jalla wrote:Du måste köra ABBA koden efter du dör annars kommer du inte vidare. Vill säga att Ikari Warriors till NES är et spel som det är omöjligt att klara utan cheats. Musiken är också den samma gennom hela spelet så efter 1 timme kommer du inte gilla den heheSka prova det. Tack för tipset.![]()
Nystroem wrote:Ikari Warriors ja.. vilket jävla spel. Rätt skoj egentligen, men alldeles för svårt och segt. Banorna är ju vidrigt långaHar suttit och spelat detta idag i ca 30 min.![]()
Sanna wrote:Hehe, jag satt och spelade typ 1 timme eller nått. Hadde kommit skitlångt, jag dog (som vanligt hehe), men så började jag på "insidan" av någon rör. Med andra ord var det omöjligt att gå framåt. Dog flere gånger, men började på den samma platsen hela tiden. Måtte bara stänga av maskinen, hadde inget val lolNystroem wrote:Ikari Warriors ja.. vilket jävla spel. Rätt skoj egentligen, men alldeles för svårt och segt. Banorna är ju vidrigt långaHar suttit och spelat detta idag i ca 30 min.![]()
ÅÅhhhhhh vad tråkigt det blev. Knappade ABBA nästan hela tiden. Hehe
Fick nästan panik för att det gick såååååå långsamt framåt.
Puh, aldrig mer!