Är inte Mega Man 9 något man laddar ner via WiiWare till sin Wii?
Finns det på kassett eller CD-skiva???
Hänger inte alls med nu

Moderator: Moderatorer
Widar wrote:Presskitten såldes slut inatt. Någon härifrån som lyckades få tag på ett?
http://shop.capcom.com/DRHM/servlet/Con ... =108052200
Sunking wrote:Va? Vadå NES-cart? Vadå CD fodral?Då ska jag förklara
Är inte Mega Man 9 något man laddar ner via WiiWare till sin Wii?
Finns det på kassett eller CD-skiva???
Hänger inte alls med nu
Sunking wrote:Ok, coolt, då hänger jag med.Capcom tog en (vad de trodde) chansning och gjorde 200 stycken. Ordersystemet på capcomshoppen var tydligen lite old school det med, det var inte knutet till faktiska antalet produkter och när de insåg att de sålt runt 300 stycken på 15 minuter så stängde de den. De som hann få in en order i slutet, även om det inte fanns några kit kvar, fick senare email om att de skulle få sina kit ändå, så tydligen gör capcom ett par extra.
Hur många exemplar finns det av presskittet då? Väldigt få?
Widar wrote:Bra gjort av ett företag att stå för misstaget, och göra resterande exemplar till de som hade beställt ettSunking wrote:Ok, coolt, då hänger jag med.Capcom tog en (vad de trodde) chansning och gjorde 200 stycken. Ordersystemet på capcomshoppen var tydligen lite old school det med, det var inte knutet till faktiska antalet produkter och när de insåg att de sålt runt 300 stycken på 15 minuter så stängde de den. De som hann få in en order i slutet, även om det inte fanns några kit kvar, fick senare email om att de skulle få sina kit ändå, så tydligen gör capcom ett par extra.
Hur många exemplar finns det av presskittet då? Väldigt få?
Bonomaul wrote:Vad exakt är det man bjuder på egentligen?Kartong, kassett (fordral för CD skivan)
rogerxy wrote:325$ är ändå rätt billigt om man jämför med 550$ som de första som kom ut på Ebay låg på. Blir så irriterad på folk som köper sånt här i enda syfte att lägga ut på Ebay.Det är lika irriterande som alla äckliga b**j****r som köper upp alla biljetter på ticnet