Moderator: Moderatorer
pinge80 wrote:jao, nu var det ju inte ens spelsession jag gjorde det på utan under 3dagar. Men nu kan jag lägga undan Zelda i ett halvår igenZelda III härnäst då hoppas jag?
Lakanman wrote:Inte igår jag klarade ett nes spel. Men idag blev det ett iaf.Grattis! Är det spelet svårt?
rogerxy wrote:Skulle du försöka klara det på 3 liv så omöjligt säger jagLakanman wrote:Inte igår jag klarade ett nes spel. Men idag blev det ett iaf.Grattis! Är det spelet svårt?
Sanna wrote:Är 1:an lika frusterande som Iron Sword?jag tror det är samma stryrning.. men jag gillar den faktiskt.. den är charmig på nåt sätt
Jag spelade Iron Sword typ 5 min sedan var jag så less och frusterad att jag sålde kassetten omedelbart. Nu har jag fått tag på en ny kassett så jag kanske blir så illa tvungen att köra igenom det någon dag, troligtvist väntar jag tills jag blir pensionär innan jag tar tjuren vid hornen.
Sanna wrote:Klarade precis Gargoyles Quest II.Grattis!
Härligt spel, t om bättre än förväntat. Var lite orolig att det skulla vara lika svårt som Gargoyles Quest till GB och att man inte skulle veta vart man skulle gå men så var det inte.
Häftigt när man fick "klon" som gjorde att man kunde fästa sig vid taggar.
Nagai wrote:Tycker Flintstones är ganska lagom svårt bortsett från sista bossen som är galet svår. Det finns verkligen inget bra sätt att undvika hans attacker. Fred är alldeles för stor & klumpig
Klarade av duck tales & duck tales 2 samt Flintstones rescue of dino & hoppy..
Notis: Flinstones var äckligt svår men klarade av det till slut.