Gixen wrote:Polarna tyckte inte jag var så social så de satte sig i köket och söp istället....Tss.. låter som om det var dom som var osociala ju.
Moderator: Moderatorer
Kreese wrote:Tror det är ett gammalt rykte bara... Har ju dock inte testat, man kanske borde köra genom det 50 ggr nån gång bara för att motbevisa... Ska fan göra det tror jag!Jag tänkte göra det.. Klarade det några på emulator sen sket jag i det.På emulator dock, orkar nog inte spela genom på raken...
Kreese wrote:Ok då slutar jag att spela nu då... Klarade det en gång i alla fall... (Kan spela genom hela spelet flera varv utan att förlora nått liv men nu orkade jag inte mer).Haha de kasnke beror på vilket regions format det är för konstigt nog har jag oxo hört det från annat håll.
Tackar du har just sparat några timmar av mitt liv!
Frezy_man wrote:vilken spel kväll / natt det blev igår. Klarade följande spelSuper C där.. Körde du klart det fast du dog?
Mega man 1 - Första gången
Mega man 6 - Första gången på väldigt länge
Ninja gaiden - Andra eller tredje gången. Fortfarande ett mycket svårt spel
Super C - varvades 10 gånger då jag försöker klå det utan att dö... Är nära nu.
Frezy_man wrote:yepp. Hela tiden. Om det inte är extremt långt till nästa "S" (spread).Rätt uselt egentligen att det i stort sett är det enda vapnet som är värt att ha.