Kul att dom nämner uppföljaren till Deja Vu 2, ännu roligare är att det inte kom till NES så varför ens skriva den meningen liksom

Moderator: Moderatorer
Och vad skulle du med det till?så ja vet vad ja hade för medlemsnummer? förstår inte varför det skulle intressera dig vad ja ska ha det till, ja ska inte utöva utpressning eller annat brottsligt med det iaf.
Luzur wrote:Tog du illa upp eller? Jag bara undrade vad du skulle ha för glädje av att veta vilket nr. du hade.Och vad skulle du med det till?så ja vet vad ja hade för medlemsnummer? förstår inte varför det skulle intressera dig vad ja ska ha det till, ja ska inte utöva utpressning eller annat brottsligt med det iaf.
nå, finns det eller inte en sån lista?
Tog du illa upp eller? Jag bara undrade vad du skulle ha för glädje av att veta vilket nr. du hade.tog illa upp? haha nej ja tar aldrig illa upp för saker på nätet, men din fråga hade en sur biton tyckte ja.
Smart Cat wrote:Kommer i morgon!
Varför skulle man inte kunna ta illa upp för saker på nätet? (jag gör iaf det ibland)det är väl lite som att tänka på vad gud kan tänka om en när man sitter å rycker i lianen.
Tawny wrote:här kan du hitta Nintendo Videospelklubb nr 2,3,4,6,9,10,11,12Eyeh.. det är klent intresse för de där. Snart slutar jag seeda känner jag, så passa på nu..
http://thepiratebay.org/torrent/4537748 ... 9_10_11_12
edit: smart cats scans plus de där vigdul länkar till.. jag har bara samlat de på samma ställe
Luzur wrote: det är väl lite som att tänka på vad gud kan tänka om en när man sitter å rycker i lianen.hehehe jag skrattar så jag nästan grinar. Det var nog i särklass det roligaste inlägget jag läst på ett forum![]()