• Nintendo Videospelklubb-tråden

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#125006  by Luzur

finns det nån samlad lista över alla medlemmar någonsin? utifall man vill hitta sitt medlemsnummer igen.
 #125114  by nes_nerd_no_1

Vet faktiskt inte. Förmodligen så var jag inspirerad av andra frågeställare som signerade sin fråga med sitt medlemsnummer. :roll:
 #125135  by Luzur

Och vad skulle du med det till?
så ja vet vad ja hade för medlemsnummer? förstår inte varför det skulle intressera dig vad ja ska ha det till, ja ska inte utöva utpressning eller annat brottsligt med det iaf.

nå, finns det eller inte en sån lista?
 #125152  by Luzur

hmmm... med min tur så har nog inte ens bergsala dok nummren kvar. :(
 #125155  by Vigdul

Luzur wrote:
Och vad skulle du med det till?
så ja vet vad ja hade för medlemsnummer? förstår inte varför det skulle intressera dig vad ja ska ha det till, ja ska inte utöva utpressning eller annat brottsligt med det iaf.

nå, finns det eller inte en sån lista?
Tog du illa upp eller? Jag bara undrade vad du skulle ha för glädje av att veta vilket nr. du hade.
 #125222  by Luzur

Tog du illa upp eller? Jag bara undrade vad du skulle ha för glädje av att veta vilket nr. du hade.
tog illa upp? haha nej ja tar aldrig illa upp för saker på nätet, men din fråga hade en sur biton tyckte ja. ;)
smileys är bra på det sättet.

för glädje? ja så man vet vilket nummer ja hade ifrån början eftersom inget är kvar ifrån dom dagarna, varken medlemskort, klubblad eller annat, vet inte hur ja ska kunna förklara varför till dig som inte känner mig så du får nöja dig med det.

och ja gick med i klubben igen 2006 för att få tag i Zelda specialutgåvan :)
 #125225  by Vigdul

Varför skulle man inte kunna ta illa upp för saker på nätet? (jag gör iaf det ibland) Jag borde använt en smilie, för jag ser nu att min fråga hade en lite "bitig" ton, men det var absolut inte min avsikt, jag undrade bara.

Om du kollar igenom de inscannade nummrena som smartcat snart kommer att lägga upp på ett eller annat sätt (eller hur, smartcat? :) ) så kanske du kan se vilka nummer du känner igen och inte, och därmed komma ihåg vilket som måste ha varit ditt första.
 #125315  by Luzur

Varför skulle man inte kunna ta illa upp för saker på nätet? (jag gör iaf det ibland)
det är väl lite som att tänka på vad gud kan tänka om en när man sitter å rycker i lianen. :lol:

njae ja bryr mig inte om vad folk tycker, så länge som ja får det ja vill ha så får du vara kommunist/ateist/nazist/fascist/borgare/socialdemokrat/miljövän/djurvän/homosexuell/bisexuell/heterosexuell/chauvinist/terrorist/liberalist/konst-dansös osv.
 #125366  by nes_nerd_no_1

Luzur wrote: kommunist/ateist/nazist/fascist/borgare/socialdemokrat/miljövän/djurvän/homosexuell/bisexuell/heterosexuell/chauvinist/terrorist/liberalist/konst-dansös osv.
Wow! Allt det där stämmer ju in på mig! :O
 #136906  by GNo1

Hur ser man att man har Zelda kartan som man kunde köpa av klubben?
Kan man se något på den? Jag har en karta och det står på svenska och den gubben jag köpte den av hade köpt den extra. Det måste var en sådan då?
 #138093  by GNo1

Jag såg nu att den är lite större än de Zelda kartorna som finns på tradera samt att det står på svenska i denna.
Denna medföljde även i Stora Zelda boxen är jag för mig, läste kanske det här?

Framsida: http://i561.photobucket.com/albums/ss57 ... C01482.jpg
Baksida: http://s561.photobucket.com/albums/ss57 ... C01483.jpg

Står iaf Scn på den ;)

Re:

#149378  by Bonomaul

Tawny wrote:här kan du hitta Nintendo Videospelklubb nr 2,3,4,6,9,10,11,12

http://thepiratebay.org/torrent/4537748 ... 9_10_11_12

edit: smart cats scans plus de där vigdul länkar till.. jag har bara samlat de på samma ställe
Eyeh.. det är klent intresse för de där. Snart slutar jag seeda känner jag, så passa på nu.. :)
 #149769  by Vampire

Luzur wrote: det är väl lite som att tänka på vad gud kan tänka om en när man sitter å rycker i lianen. :lol:
hehehe jag skrattar så jag nästan grinar. Det var nog i särklass det roligaste inlägget jag läst på ett forum :D :mrgreen: :mrgreen: :lol:
 #149794  by Gixen

Jag är helt övertygad om att Han klappar sig själv på huvudet och känner sig stolt p.g.a. alla vackra karl...ehm, jag menar fruntimmer som Han skapat :yes:
 #149807  by Pinge

undra vilket huvud han klappar på :DOG
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Instagram #sndb.se